četrtek, 18. oktober 2018

Sem, sem...

Neverjetno lepo mi je, da lahko praznujem. Praznovanje še kar traja. Včasih je bolj divje, včasih pa je tako umirjeno. Z dobro hrano. Z dobro kavico. Z dobro družbo. Rada imam take dneve.

Kje bi se pohvalila? Kje sem ponosna nase? Kje lahko rečem, da mi uspeva? Kako sem to leto bila bolj pristna? Kako se bolj uresničujem? Kako živim svoje najboljše življenje? Kako sem najboljša izvedba sebe? Kaj si želim? Kako sem še lahko bolj pristna? Kako sem še lahko bolj uresničena? Kako sem lahko še bolj zadovoljna? Kako sem lahko še bolj srečna? Kako lahko še bolj vtkem sebe v svoje življenje, v svojo srečo, v svojo ustvarjalnost?

Si ustvarjam življenje v barvah, ki so mi všeč?

Vem. Vem vprašanja. Vedno. Taka so zanimiva. To mi je strast.

Sledim svojemu sijaju.

Če bi danes bil moj zadnji dan in bi me vprašali, zakaj nisem bila bolj jaz? Ali kje bi lahko bila bolj jaz? Kam me vodijo vsi ti odgovori?

K srcu. Srčnosti. Srčni poti.

Poslušam svoje srce. Vedno bolj. Lepo življenje imam.

Hvaležna in zadovoljna sem.

Cmok! Objem!

Ljubek sijoč dan!









P.S.: Živim srečno. Poslušam svoje srce, vsak dan bolj stopam po srčni poti. Pridruži se mi!  Lady Gaga - I'll Never Love Again (https://www.youtube.com/watch?v=fPgs3qq9CGs)

Ni komentarjev:

Objavite komentar