sobota, 6. oktober 2018

Igra dneva!

Kakšna zarota je to danes?! Vse se je obrnilo v smeri vetrca jeseni! Vse me želi presenetiti, razveseliti, mi pričarati smeh na obraz, me razvajati. Božansko!
Prišla sem domov in me čaka kopel. V morski vodi. Presenečenje. To pa imam tako rada. Seveda sem prišla iz razvajanja v Bukvarni. Našla sem tako dobro knjigo in že je morala zraven mene v kad. Ona je ostala suha, jaz pa ne! Zdaj imam tako mehko kožo! Obožujem kopeli! Presenečenje kar tako! Obožujem! To pa je radost in igrivost!
Danes je bilo kar radoživo v naši ljubi zbiralnici knjig in knjigoljubcev. Zanimive teme in pogovori. Vse kotičke sem na hitro preiskala. Po moje ni minilo niti deset minut! Pa pogledam na uro in veliki kazalec je naredil že cel krog. (Za vse tiste iz digitalne dobe. No, saj ste pa ja videli kje kakšno uro! Ko se veliki kazalec prestavi na točno določeno mesto, kjer je bil pred eno uro, je minila ena ura. To pa je znanstvena razlaga. Boljše, da vam pokažem v živo! To nikamor ne vodi!)
Ujela sem še zahajajoče sonce! kako lep sprehod je bil po drevoredu. Dama je imela oblečeno mojo najljubšo barvo in psička ravno tak povodec. Verjetno je bila psička! Ljubko!
Zdaj pa se je že to popoldansko nežno toplo vreme prevesilo v mrak in skoraj noč. To pa je zame čas, ko kar oživim. Vem. Kdaj sem si mislila, da so jutra moja. Pa saj so. Tudi. Ampak večer! Vse se umiri! Končno imam čas za pisanje in tišino. Lahko sem pretočna za karkoli mističnega in modrost srca! To pa me vedno pritegne. To je moja strast! Srečnost!
Povem vam, katero knjigo sem našla. Tja hodim slediti eno čisto posebno! Kojca! Vedno pa še najdem kaj bolj zanimivega. Saj ne gre za bolj ali ne. Samo knjige me magnetno vlečejo! Prav ljubijo me! Jaz pa njih nazaj, še bolj! Moram teti kako sliko raja poslati! Ona tudi tako rada bere! No, saj vsi v družini radi beremo!
Našla sem! Kam sem jo te zdaj pospravila!? Tu je! Življenje kot igra! Dr. Dyer! Komaj čakam, da poročam!

Ljubek kičasto srčen dan!

Objem!

Cmok!









P.S.: Samo povem ti, da te ljubim. Čuti to srčnost v tebi. Kliče te. Kliče me. Hodimo po srčni poti. Danes. Ta dan. Srčna sreča postaja otipljiva.

Ni komentarjev:

Objavite komentar