petek, 5. oktober 2018

Samo povem ti...

Spet so mi poti zašle v bukvarno. To pa je zame svetišče. Ljubko. Tako prijazna gospa je tam. Rada ima knjige, tako kot jaz.
Bila je tako dobra misel na steni.

Eni ljudje prinesejo toplino v prostor,
Pri drugih pa nastane toplina, ko odidejo.

Saj ni bilo točno tako. Dosti lepše je bilo napisano, bom pogledala, ko grem danes tja. Danes grem tja?! Res?! Dobro!
Malo sem prišla zadnji trenutek. No, saj še je bilo dvajset minut, ampak to tako hitro mine. Nekaj knjig sem prelistala, pa nekaj preložila, pa je že šel čas mimo kot nič. Kar bi še delala kroge tam okoli. Imeli so tudi kuharske knjige. To sem opazila čisto na koncu. Pogledala bi še vse o umetnosti. Do tja pa še sploh nisem prišla. Kakšen Picasso. To pa mi je vedno v navdih!
Vedno me očarajo gradovi. Prav obožujem jih. Že takoj, ko se jim približam, me prevzamejo. Božansko je to. Ljubko.
Nekaj bi še rada napisala. Včeraj sem slučajno slišala, koliko pozitivnih in negativnih občutij dobiš, odvisno iz katerega sloja prebivalstva si. Če si srednji razred, je to nekako izenačeno. Če si reven, dobiš veliko več negativnih, če pa bogat, pa veliko več pozitivnih. kaj si ustvarjamo danes? Bogastvo? Kaj bomo verjeli? Upanju, optimizmu, ali navadam miselnih tokov. Danes si ustvarjamo bogato življenje od znotraj navzven! Mi imamo moč, ne glede na podlago.
Si ustvarjam danes življenje, kot si ga želim?
Slišala sem tako dobro glasbo v mestu! I just caled to say I love you… Kako lepa pesem za dušo…

Ljubek dan!

Cmok! Objem!









P.S.: Živim srčno in hodim po poti srca. Tako sem navdih drugim, da se poslušajo in hodijo po srčni poti. Pa ti? Stevie Wonder - I Just Called To Say I Love You (https://www.youtube.com/watch?v=wFEH4GYXhAk)

Ni komentarjev:

Objavite komentar