petek, 5. oktober 2018

K A T E J A : Adventure


Hi my Beloved!

I love happy ends because I believe in them. I also believe in a happy journey. Then it's a happy ending.


I love just everything related to happiness. Of course something comes out and I embrace it. Insanity is always a part of life. But if it's not a happy ending yet, it's not over yet.
  

Today is a day of pampering. Where do I want to go? Pulling me where? I definitely want a hot bath. A tea. I’m so grateful to my mom that she has collected it at sea. Exactly when I wanted to. Really. Yesterday I was drinking it with a spoon of honey. How pampering it was. Watching the comedy. Crazy situations and conversations.


Life is simple. Easy.


I know. The past is a past. What is now is now. And I just have now. We have. I can fully enjoy this moment.


How I like traveling. I'm wearing a very light and, of course, a multilayer. Most of all, I enjoy coffee. Excellent coffee. My dreams have come true.


Life loves you!


Love with all your heart!

A lovely day full of adventure!

Love yourself, be yourself! Have fun!

Be delicious... inside outward...

Ly















P.S.: Be yourself! Love! Enjoy delightful pink day!


**

SLO: K A T E J A : Pustolovščina...


Hej moje drage, moji dragi!

Rada imam srečne konce, ker verjamem v njih. Verjamem tudi v srečno pot. Potem pa srečen konec.


Rada imam pač vse v zvezi s srečo. Seveda pride kaj in to tudi objamem. Norosti so vedno del življenja. Ampak če še ni srečen konec, še sploh ni konec. 


Danes je dan za razvajanje. Si želim kam iti? Me kam vleče? Definitivno si želim vroče kopeli. Čaja. Tako sem hvaležna mami, da mi ga je nabrala na morju. Točno takega, ko sem si ga želela. Res. včeraj sem ga pila z žlico meda. Kako razvajanje je to bilo. Ob komediji. Nore situacije in pogovori.
Življenje je enostavno. Lahkotno. 


Saj vem. Preteklost je preteklost. Kaj je zdaj, je zdaj. in samo zdaj imam. Imamo. Lahko polno uživam ta trenutek.

Kako obožujem potovanja. Oblečem se čisto lahkotno in seveda večplastno. Najbolj pa uživam ob kavi. Odlično kavi. Moje sanje so se uresničile.

Življenje te ljubi!

Ljubi z vsem srcem!

Ljubek dan poln pustolovščine!

Ljubite se, bodite kar ste! Zabavajte se!

Bodite sočni, od znotraj navzven!

Ly













P.S.: Bodite kar ste. Ljubite! Uživajte slasten pink dan!

Ni komentarjev:

Objavite komentar