ponedeljek, 1. oktober 2018

Svežina življenja...

Rada imam te bele puhaste oblake. Če ne bi bili tako visoko, bi jih pojedla kot sladkorno peno. Verjetno imajo okus vanilije. Lahko pa se prikradem zjutraj, ko so čisto nizko. V obliki megle. Samo okus vanilije?! Verjetno samo izgledajo tako ljubko kot vanilija sladkorna pena. Božansko.

Vem. Jesen je. Ampak vseeno ni nikoli prepozno za ledeno kavo. Sploh, če je zdrava. Tako. Zame je kava vedno dobra izbira. Iščem pa neko obliko tekoče smetane veganske oblike. Vem. Smešno napisano. Danes grem v specializirano prodajalno. Bodo mi že tam pomagali. Vleče me zdravo življenje na vseh področjih.

Zeleni smuti. (Spet ta beseda! Smoothie!)

Joj, zdaj sem se spomnila. Če je kdo iz Maribora in potrebuje kakršnokoli knjigo, naj vpraša v naši Bukvarni. Tam so tako prijazni ljudje. Zadnjič je spet bilo tako super tam. Ali je to mogoče samo meni? Ne bi rekla, ker nas je bilo polno notri. Ob času zapiranja, bi še kar sedeli malo tam in brckali po knjigah in še kar klepetali. To je kot loterija. Mogoče dobim, kar iščem. Mogoče dobim presenečenje. Ampak vedno dobim. Torej ni kot loterija. Torej je bolj zmagam zmagaš!

Zdaj še pijem vodo z limono.

Pa še to moram omeniti, da mi je srce čisto osvojil čaj z medom. Božansko!

Vedno spim pri odprtem oknu. Zdaj pa je že malo premrzlo. Sem ga šla ponoči zapirati. Kako pa je kaj v mojem življenju? Spustim kaj svežega zraka v prostor? Spustim kaj svežine v svoje življenje? Se mi vsak dan odvija po utečenem redu? Kaj če bi malo pomešala vse skupaj? Kaj če bi danes imela dan norcev, ko je kosilo zjutraj, večerja opoldne in zajtrk zvečer? Samo na drugačen način. Kaj me prebuja? Kaj v meni vzbuja radost? Kaj je moja strast? Kaj je moje zanimanje? Kam me vodi radovednost?

Sledim poti srca.

Skupaj ustvarjamo vsak za svet bolj pisan in hodimo po srčni poti.

Ljubek kičast pristen srčen dan!

Cmok! Objem!













P.S.: Pristnost je na sporedu danes! Zdaj! Ne zamudi! TINA TURNER - PROUD MARY  (https://www.youtube.com/watch?v=EqIpkMDRjYw)

Ni komentarjev:

Objavite komentar