ponedeljek, 3. september 2018

Tema srčnost...

Poslušala sem meditacijo. Seveda na temo srčnosti. Ni bila meditacija. Zdaj sem se spomnila.

Zdaj imam tako čudovit trenutek. Zdaj je potovanje. Zdaj je čas, da uživam v valovanju valov. Zdaj je dan, da mu dam priložnost, da je najlepši do zdaj. Danes. Zdaj. Ta trenutek. Točno zdaj, ko mi valovi valovijo čisto pri nogah. Ko sonce zahaja. Ko sem tukaj v tem trenutku. Tukaj želim biti. Tukaj želim uživati. Točno zdaj. Dve ptički sta leteli mimo. Ne bom čakala, da pridem na boljšo lokacijo. Ne! To je tudi potovanje. Tukaj zdaj uživam maksimalno.

Lastovička je letela čisto mimo mene.

Že spet! Kot bi mi želela še bolj polepšati ta trenutek. Zdaj imam ljubko življenje.

Zdaj je priložnost, da sem srečna. Lahko tudi samo zato, ker sem se tako odločila. Zadovoljna sem v tem čudovitem trenutku.

No ta trenutek sreča. Zakaj pa ne? Kaj bi pa še odlašala?

Neizmerno sem iz srca hvaležna, da sem tukaj z ljudmi, ki jih imam rada. To cenim.

No, ni bila meditacija. Bolj so bila dnevna spoznanja nekoga, ki ga rada poslušam. Srce ima tako moč. Oddaja tako vibracijo. Visoko. Zato je tako pomembno, da delamo, kar nas veseli. Tako delamo dobro zase in še zraven za druge. S svojim zgledom srčnosti in sreče. Lahko živim srčno in srečno. To je moja moč. To je moja sreča danes.

Lahko se odprem svojemu srcu. Danes sem hodila po plaži in fotografirala. Kako me osreči, ko najdem kaj lepega in me to tako razveseli. Val. Rožice. Školjke. Sončni zahod. Morje. Pomol. Rakovico. Kamenčke. Ladjice. Lepo je. Res je lepo tukaj. Zelo sem hvaležna za to.



Ljubek kičasto ljubek pristen dan!

Cmok! Objem!









P.S.: Življenje te ljubi. Živimo srčno... Joe Cocker - You are so beautiful (https://www.youtube.com/watch?v=wlDmslyGmGI)

Ni komentarjev:

Objavite komentar