ponedeljek, 3. september 2018

K A T E J A : The sea and sunsets...


Hi my Beloved!

I understand! First I do what I have chosen. Then, I'm doing what I'm looking forward to. Then just every day I do more of what makes me happy.



I know. Sometimes I get to know great things that are simple. There is nothing going on outside. Do not burst the firework. I can’t hear the angel choir. But in my heart, I feel that it matters to me. I feel that this is something that changes my life.


Hey, I wanted to write something. You are the star of your life. You're number one.


My determination is to shine in all my bliss, every day more.

My happiness and I am more important. You can do whatever you want. Me too. And I want to be happy and to express myself even more what I am. In the fullness. I listen to my heart. Because I can, and because I allow it myself!


I love sunsets! Especially at sea! Waves! The noise of the sea! I love long walks by the beach. I'm dressed as lightly and naturally as possible. Nothing is more important than just being as close as possible to the sea.

Life loves you!

Love with all your heart!

A lovely day full of adventure!

Love yourself, be yourself! Have fun!

Be delicious... inside outward...

Ly













P.S.: Be yourself! Love! Enjoy delightful pink day!


**

SLO: K A T E J A : Dovolj!

Hej moje drage, moji dragi!

Razumem! Najprej delam, kar sem izbrala. Potem pa zraven delam, kar me veseli. Potem pa samo vsak dan delam več tega, kar me veseli.

Vem. Včasih spoznam velike stvari, ki so enostavne. Nič se na zunaj ne spremeni. Ne razpoči se ognjemet. Ne slišim angelskega zbora. Ampak v srcu čutim, da mi je to pomembno. Čutim, da je to nekaj, kar mi spreminja življenje.



Hej, nekaj sem želena napisati. Ti si zvezda svojega življenja. Ti si številka ena.

Moja določitev je, da sijem v vsem svojem sijaju, vsak dan bolj.

Moja sreča in jaz sem bolj pomembna. Lahko si karkoli si želiš. Jaz pa tudi. In želim si biti srečna in še bolj izražati to, kar sem. V polnosti. Poslušam svoje srce. Ker lahko in ker si sama to dovoljujem!

Obožujem sončne zahode! Posebej na morju! Valovanje! Šumenje morja! Rada imam dolge sprehode ob plaži. Oblečena pa sem čimbolj lahkotno in naravno. Nič ni bolj pomebno, kot samo, da sem čim bliže morju.

Življenje te ljubi!

Ljubi z vsem srcem!

Ljubek dan poln pustolovščine!

Ljubite se, bodite kar ste! Zabavajte se!

Bodite sočni, od znotraj navzven!

Ly













P.S.: Bodite kar ste. Ljubite! Uživajte slasten pink dan!

Ni komentarjev:

Objavite komentar