sreda, 5. september 2018

Prija sonce...

Kako mi prija biti na soncu. Zadnji čas je že, da delam še bolj kar mi resnično narekuj moje srce.

Potem seveda veliko delam, ampak vsaj to, kar me veseli. To pa zares ni delo, ampak razvijanje sebe in svojega zavedanja. Moja vibracija srca se odpira skozi potovanja. Tako kot zdaj. Vem. Morje. Sonce. Peščena plaža. Valovanje v daljavi in čisto blizu. Šumenje valov. Dobra glasba. Your song, Rita Ora. Kako mi je všeč. Borov gozdiček. Senca.

Vedno znova berem. Enako. Podobno. Različni avtorji. Avtorice. Vedno enaka tema. Srce je močna vibracija. Delaj, kar ti narekuj srce. Poslušaj svoje srce. Deluj iz srca.

Kje še ne delujem iz srca? Kdaj še ga ne poslušam? Zakaj še odlašam s tem? Kje še odlašam s svojim srcem?

Kaj bo v resnici pomembno na koncu življenja? Samo pristnost. Srčnost. Sreča. Deljenje čudovitih trenutkov z drugimi. Saj ne samo srečnih. Ampak bolj srečnih.

Kaj pa je meni pomembno?

Ustvarjalnost.

Pristnost.

Kreativnost. No, saj to je ustvarjalnost. Svežina. Da sem lahko to, kar sem. Zdaj. Slikam. Pišem.

Ljubek srčen kičasto barvit dan!

Cmok! Objem!!!









P.S.: Danes je tvoj dan! Rita Ora - Your Song (https://www.youtube.com/watch?v=RsELrcVNzG0)




Ni komentarjev:

Objavite komentar