sreda, 5. september 2018

K A T E J A : Now!!!


Hi my Beloved!

Now, something else! Yeah, now!

  
Clap!

Now yes!


When!?

Yesterday!?

Too late! It's past. The point of power is now!

Right!


Now it's my power! Now I have the strength to follow my inspiration. Now I have the power to follow authenticity and creativity in me. It's all right now. What was, it was. Over. Obsolete. Now is the time of action, connection, friendship...


I know. Again white. Skirt. Jeans skirt. (I admit that I later cut it off and I love to wear it now even more...) A shirt that has a lovely detail. During the summer, natural materials are always preferred. Well, not just in the summer.


A lovely day full of adventure!

Love yourself, be yourself! Have fun!

Be delicious... inside outward...

Ly

















P.S.: Be yourself! Love! Enjoy delightful pink day!

**

SLO: K A T E J A : Zdaj!


Hej moje drage, moji dragi!

Zdaj pa nekaj drugega! Ja zdaj!


Plosk!

Zdaj ja!

Kdaj pa!?

Včeraj!?

Prepozno! Je že mimo. Točka moči je zdaj!

Točno!


Zdaj je moja moč! Zdaj imam moč, da sledim svojim trenutkom navdih. Zdaj imam moč, da sledim pristnosti in ustvarjalnosti v meni. Vse je zdaj. Kar je bilo, je bilo. Mimo. Zastarelo. Zdaj je čas akcije, povezanosti, prijateljstva…

Vem. Spet belo. Krilo. Jeans krilo. (Priznam, da sem ga pozneje odrezala in ga zdaj še raje nosim...) Srajčka, ki ima ob stani tako ljubko za zavezati. In seveda na rokavih tudi. V času poletja vedno zamagajo naravni materiali. Pa saj ne samo poleti.  

Ljubek dan poln pustolovščine!

Ljubite se, bodite kar ste! Zabavajte se!

Bodite sočni, od znotraj navzven!

Ly
 












P.S.: Bodite kar ste. Ljubite! Uživajte slasten pink dan!

Ni komentarjev:

Objavite komentar