petek, 7. september 2018

K A T E J A : Cats!!!

Hi my Beloved!

Everything that's really true is simple. Authenticity. Love. Happiness. Expression. I am what I am.



Simply with a pinch of courage.


Whatever others do, whatever they are, doesn’t affect me and my happiness. They can be happy or unhappy as they wish. That's right! But I can be happy or unhappy how much I want! How do I decide! They have no influence. That's what they are and can be, all they want to be. I'm free.


My happiness is just mine.


Just my responsibility. Satisfaction. Happiness. Lovely. Unique. Expression.


I adore cats! Everywhere! How beautiful graffiti is in the vicinity of my home!!! Crazy good! The dress is more autumn colors. So comfortable and light. I love it. I generally like dresses. Only dress and shoes and I'm already to go out! Perfect. Simple!


Life loves you!

Love with all your heart!


A lovely day full of adventure!

Love yourself, be yourself! Have fun!

Be delicious... inside outward...

Ly















P.S.: Be yourself! Love! Enjoy delightful pink day!


**

SLO: K A T E J A : Mačke!!!


Hej moje drage, moji dragi!

Vse kar je čisto res, je enostavno. Pristnost. Ljubezen. Sreča. Izraznost. Sem, kar sem.


Enostavno s ščepcem poguma.

Karkoli drugi delajo, karkoli drugi so, ne vpliva name in na mojo srečo. Oni so lahko srečni ali nesrečni koliko želijo. Tako je! Jaz pa sem lahko srečna ali nesrečna koliko si želim! Kako se odločim. Nimajo vpliva. Samo to so, kar so in lahko so vse, kar si želijo biti. Svobodna sem.
Moja sreča pa je samo moja. 

Samo moja odgovornost. Zadovoljstvo. Srečnost. Srčnost. Unikatnost. Izraznost.

Kako obožujem mačke! Vsepovsod! Kako lep grafit čisto v bližini mojega doma!!! Noro dobro! Obleka je bolj jesenski barv. Tako udobna in lahkotna. Rada jo imam. Na splošno imam rada obleke. Samo obleka in čevlji in sem že urejena kot iz škatlice! Popolno. Enostavno!

Življenje te ljubi!

Ljubi z vsem srcem!

Ljubek dan poln pustolovščine!

Ljubite se, bodite kar ste! Zabavajte se!

Bodite sočni, od znotraj navzven!

Ly















P.S.: Bodite kar ste. Ljubite! Uživajte slasten pink dan!

Ni komentarjev:

Objavite komentar