nedelja, 12. avgust 2018

Ta dan!

Danes pa je ta dan! Zabavnost! Lahkotnost! Srečanje cele družine! Smeh! Pogovori. Pletenje vezi in dotikanje zgodb. Vsak prinese delček sebe in skupaj ustvarjamo popolno tapiserijo večera.

Že dolgo se nismo tako videli. To vedno rečem, ne glede koliko je že minilo od vsega. Res.

To pa je vedno tako zabavno. Vedno sem lahko točno to, kar sem. Zabavnost. Sproščenost. Igrivost. Lepota. Smeh. Veselje. Pristnost v vseh pogledih. Koliko novih vicev bom slišala. No, pripetljajev.

Se je že začelo zabavno. Čevlje sem na strehi peljala. Štiri ulice.

"Si ti dal čevlje noter?"

"Jaz tudi ne!?!"

"Potem pa so še na strehi!"

Imela sem čisto polne roke. Nisem imela več kam odložiti. Pecivo, še več peciva. In samo še na strehi je bil prostor. Pa niso dol padli med vožnjo! Ne! Niti noben ni trobil, pa je cesta zelo široka. Štiripasovnica. Nič. Verjetno jim je bilo samo smešno!

Meni tudi!

Pecivo je tudi uspelo. Zraven sva se tako smejala s sinom. Preizkusila sva nek nov recept, uh je to sladko. Ne reče se kar tako sladica! Delala pa sva tudi skutino torto. Z malinovim prelivom. Sin se je dobro spomnil, da vse lepo precediva, tako, da je bil preliv čisto brez koščic.

Življenje je praznik!

Ljubek pristen prisrčne srečen dan!

Cmok! Objem!









P.S.: Si ustvarjaš čarobno življenje? Justin Timberlake CAN'T STOP THE FEELING!
 (https://www.youtube.com/watch?v=ru0K8uYEZWw)

Ni komentarjev:

Objavite komentar