petek, 17. avgust 2018

K A T E J A : Enough!


Hi my Beloved!

Is not it nice to be alive?! Everything is flowing around me. Fun stuff. Happiness. Laughter. Fun. Challenges. Which is then an interesting and again a reason for bringing new solutions. That is happiness and heartiness again.


It's happening. It's fun to watch all this. Streaming. Fluidity. Fun. Lightness. Following my dreams. Nature in me wants to express itself. Increasingly.


Today is the day! Fun! Lightness! Meeting the whole family! Laughs! Conversations. Knitting bindings and touching stories. Each one delivers a fragment of himself and together we create a perfect tapestry of the evening.


That's always so fun. I can always be exactly what I am. Fun. Relaxation. Playfulness. Beauty. Laughter. Joy. Authenticity in all respects. How many new jokes I will hear. Well, the adventures.


This small the dress is enough. Lovely. I'm just wearing that. The end. That's enough. No searching for color combinations. The dress is enough. The colors are so beautiful. Like summer. Quite summer.

Life loves you!

Love with all your heart!

A lovely day full of adventure!

Love yourself, be yourself! Have fun!

Be delicious... inside outward...

Ly













P.S.: Be yourself! Love! Enjoy delightful pink day!


**

 SLO: K A T E J A : Dovolj!


Hej moje drage, moji dragi!

Kaj ni lepo, da smo živi?! Vse se pretaka okoli mene. Zabavne stvari. Srečnost. Smeh. Zabavnost. Izzivi. Kar je potem zanimivo in spet razlog za porajanje novih rešitev. Kar je spet srečnost in srčnost.


Dogaja se. Zabavno je vse to opazovati. Pretakanje. Pretočnost. Zabavnost. Lahkotnost. Sledenje svojim sanjam. Narava v meni se želi izraziti. Vedno bolj.



Danes pa je ta dan! Zabavnost! Lahkotnost! Srečanje cele družine! Smeh! Pogovori. Pletenje vezi in dotikanje zgodb. Vsak prinese delček sebe in skupaj ustvarjamo popolno tapiserijo večera.

To pa je vedno tako zabavno. Vedno sem lahko točno to, kar sem. Zabavnost. Sproščenost. Igrivost. Lepota. Smeh. Veselje. Pristnost v vseh pogledih. Koliko novih vicev bom slišala. No, pripetljajev.

Ta mala oblekca je dovolj. Ljubka. Samo to si oblečem. Konec. To je dovolj. Brez iskanja barvnih kombinacij. Obleka je dovolj. Barve so tako lepe. Kot poletje. Čisto poletne.

Življenje te ljubi!

Ljubi z vsem srcem!

Ljubek dan poln pustolovščine!

Ljubite se, bodite kar ste! Zabavajte se!

Bodite sočni, od znotraj navzven!

Ly













P.S.: Bodite kar ste. Ljubite! Uživajte slasten pink dan!

Ni komentarjev:

Objavite komentar