sobota, 18. avgust 2018

Mlaskanje...

Obožujem ta čas. Res tudi prav prija, da ni več tako vroče. Res. Vsaj malo! Popolnost.

Spoznala sem nekaj velikega. Ali vsaj ponotranjila. Zdaj razumem Oprah, ko je rekla, da delaj kar moraš, dokler ne boš mogel delati samo, kar si želiš. Zraven pa še seveda spada, da vsak dan stopi korak bliže k sanjam.

Razumem! Najprej delam, kar sem izbrala. Potem pa zraven delam, kar me veseli. Potem pa samo vsak dan delam več tega, kar me veseli. Tako kot pisanje. Tako kot slikanje. Tako kot moda ali stiliranje. Ali odkrivanje mojega stila. Ali fotografiranje. To je to! Ali raziskovanje sreče. Zdaj pa sem pogruntala.

Vem! Čisto enostavno je. In vse, kar je enostavno, je pomembno. To je to. Bolj zakompliciram, bolj mi nič ni jasno. In še bolj bi komplicirala in analizirala. Potem pa nikamor ne pridem. Samo vrtim se krogu. Mislim, da delam premike. V resnici pa sem na enem mestu. Zibam se na gugalniku. 

Božansko! Razodetje. Kje je zdaj tisto angelsko petje? Aaaaaaaaaaa…

Vem. Včasih spoznam velike stvari, ki so enostavne. Nič se na zunaj ne spremeni. Ne razpoči se ognjemet. Ne slišim angelskega zbora. Ampak v srcu čutim, da mi je to pomembno. Čutim, da je to nekaj, kar mi spreminja življenje.

Ne morem verjeti! Kupila sem si že rokovnik za 2119! Kaj mi je bilo!? Če pa je bil tako lepe barve! Pinki! Živo roza! Pa ravno tak je bil, kot sem si ga želela! Tako jaz sem pripravljena. Kje pa je moj za 2018? Dobro, da imam na telefonu planer! Za kritje.

Bila sem na kavi. Tako ljubka psička je prišla tja z gospodom. Potem je pozabil cigarete v avtu in si je šel po njih. "Počakaj. Tu počakaj."

Takoj, ko se je oddaljil za deset metrov, je začela tako javkati in cviliti. Potem je prišel nazaj in je rekel, če je res bilo tako hudo? Takoj ji je priskrbel vodo. Zraven ji je govoril, da naj še malo za njega pusti, da je on tudi žejen.

Najboljše pa je bilo pri kavi. Slišim za svojim hrbtom: »Kaj boš malo moje kave? Saj te veš, da ne bom mogel toliko spiti. Na malo.«

Mislila sem, da je kdo prisedel. V resnici pa je govoril s psičko. Pogledala sem tako na skrivaj. Psička je šlukala kar iz njegove skodelice kavo. Mlaskala je. Dokler ji ni rekel, če mu misli celo spiti. Kako zabavno!

Ljubek zabaven dan!!!

Cmok! Objem!









P.S.: Življenje je za nas! Vedno! Cyndi Lauper - Girls Just Want To Have Fun (https://www.youtube.com/watch?v=PIb6AZdTr-A)

Ni komentarjev:

Objavite komentar