nedelja, 19. avgust 2018

Številka ena!!!

Hej, nekaj sem želena napisati. Ti si zvezda svojega življenja. Ti si številka ena.

Zdaj pa poglejmo iz drugega zornega kota.

Jaz sem številka ena. Jaz sem zvezda svojega življenja. Jaz imam glavno vlogo v tem filmu. Naslov pa je Moje življenje.

Jaz držim za volan. Ne sedim na sovoznikovm sedežu in samo dajem predloge. Bi prosim lahko tukaj desno? Tukaj mi je všeč. Rada bi raziskovala. To me privlači. To mi je zanimivo? Lahko levo? Uh, tu sem se mimo peljala in bi še šla enkrat pogledati. Lahko prosim obrneš?! Obrni!
Moč je v meni. Zakaj bi nekoga prosila, da vozi namesto mene? Zakaj bi prosila za nekaj, kaj je del mene? Kaj je moja narava? Kaj je moje veselje? Kaj je moje vesolje? Kaj me veseli? Sama odločam. Sama sedim za volanom in uživam v vožnji. Nihče ni kril, da sem tukaj kot sem. Samo jaz vozim. Če ne zavijem levo ali desno, ko me vleče, je samo moja odgovornost. Če ne poslušam sovjih občutkov, svojega srca, je to moja odločitev.

Moj film je in samo ena glavna vloga. To pa je moja. Drugi in vse drugo je samo stranka vloga.

Moja določitev je, da sijem v vsem svojem sijaju, vsak dan bolj.

Kako zanimivo je poslušati dramo o tem, kako je tukaj in ni tukaj in jo privlači in je ne privlači. Prav zabavno. Seveda sedim na kavi. Ta pogovor poteka za mojim hrbtom. Ženska ceni se. Poslušam samo o njem. Kaj pa ti? Kaj pa tvoje življenje? Kaj pa je tvoja strast? Kaj pa ti rada delaš?

Seveda se čisto prepoznam v tej vlogi. Igrala sem jo. Ti si v mojem filmu glavna vloga. Če si slabo, te poslušam navdihniti, če ne sem še jaz slabo. Ne samo, da sem mu dodelila glavno vlogo, še stransko sem igrala čisto po njem. Saj sem prilagodiva. Saj sem ljubezen. Saj sem navdihovalka.

Ne hvala!

Moja sreča in jaz sem bolj pomembna. Lahko si karkoli si želiš. Jaz pa tudi. In želim si biti srečna in še bolj izražati to, kar sem. V polnosti. Poslušam svoje srce. Ker lahko in ker si sama to dovoljujem!

Ljubek srečen pristen dan!

Cmok! Objem!









P.S.: Življenje je tvoje!?! !!! Bon Jovi - It's My Life (https://www.youtube.com/watch?v=vx2u5uUu3DE)

Ni komentarjev:

Objavite komentar