ponedeljek, 20. avgust 2018

Včeraj!? Pa ja!!!

Zdaj pa nekaj drugega! Ja zdaj!

Plosk!

Zdaj ja!

Kdaj pa!?

Včeraj!?

Prepozno! Je že mimo. Točka moči je zdaj!

Točno!

Vse kar je čisto res, je enostavno. Pristnost. Ljbuzen. Sreča. Izraznost. Sem, kar sem.

Enostavno s ščepcem poguma.

Danes imam moč. Danes se lahko odločim. Zase. Vem. To je edino, kar je pomembno.

Veš kaj sem spoznala, da jaz zase najboljše vem, kar je meni super. Jaz najboljše vem, kako bi živela. To je moje. In samo moje.

Kaj si želim? Izraznost. Pisanost. Ljubkost. Ljubezen. Vse to od znotraj navzven.

Zaupam življenju.

Nekaj sem se naučila. Drugi imajo neko mnenje, kako naj moje življenej poteka. Kakroli ni v skaldu s tem, je potem kritika. Vem. Ampak ni! Sploh niso oni! To je moj notranji prestaršen glas, ki to govori. Vem. Samo moje je. Oni pa to samo ubesedijo. Kaj pa pravi gals ljubezni? Sledi svojemu sijaju, poslušaj svoje srce!!!

Ljubek pisan čisto po svoje dan!!!

Cmok! Objem!









P.S.: Zdaj pa res! Poslušajmo svoje srce!!!

Ni komentarjev:

Objavite komentar