sreda, 22. avgust 2018

Ustvarjanje dneva...

Slučajno sem prebrala poezijo. Tako. Kar tako. Mojo. Kako lepo je zvenelo. Prav gledala sem, če sem res to jaz napisala. (Malo se hecam, ker je bila moja pisava.)

Listala sem po starem zvezku in našla verze.

Na prvi strani me je čakalo.

Resnično ne more biti ogroženo.
Neresnično ne obstaja.
V tem je Božji mir.
(Odsek je iz tečaja čudežev.)

Potem dalje…

Daj vsakemu dnevu pirložnost, da bo najlepši dan v tvojem življenju.
Mark Twain

Dajem mu priložnost danes! Božansko! Kako pa je to lepo napisano. Ti si moj najlepši in najljubši dan do zdaj!!!

To me je pritegnilo. Listam dalje in na drugi strani poezija. Ljubezenska je. Mogoče pa ni za deliti.

Mogoče.

Kdaj drugič.

Rada imam poetičnost dni. Ljubko se mi nasmehnejo že zjutraj. Sonce me vabi iz gnezda odeje in blazin. Vabi me k ustvarjanju tega čudovitega dneva.

Uivajte moje drage, moji dragi!

Cmok! Objem!!!









P.S.: Kaj je zate poetično? Ustvari to zase! Danes... Mišo Kovač Od svega te volim više (https://www.youtube.com/watch?v=CJ1dtpv4MwQ)


Ni komentarjev:

Objavite komentar