torek, 21. avgust 2018

Šsttt! Novo! Uuuuuuu!!!!!!!!!

Kaj pa to, ko sem spet tako polna novih spoznanj?

Kaj se je te zgodilo včeraj?

Sploh ne vem. Samo vem, da sem spet nekaj spoznala.

Zdaj se spomnim. Karkoli drugi delajo, karkoli drugi so, ne vpliva name in na mojo srečo. Oni so lahko srečni ali nesrčeni koliko želijo. Tako je! Jaz pa sem lahko srečna ali nesčrena koliko si želim! Kako se odločim. Nimajo vpliva. Samo to so, kar so in lahko so vse, kar si želijo biti. Svobodna sem.

Moja sreča pa je samo moja.

Samo moja odgovornost. Zadovljstvo. Srečnost. Srčnost. Unikatnost. Izraznost.

To vse sem jaz.

Izbiram si sebe in si želim karkoli. Svežino.

Kaj pa če bi danes tako živela?

Kaj pa če bi danes lahko živela tako kot si želim?

Si upam?

Unikatnost sem. Lahkotnost. Svežina. Pisanost. Raznolikost. Barvitost. Ok. Film v barvah. To je to. Danes je to to.

Ljubek razigran dan poln navdiha!!!

Cmok! Objem!!!









P.S.: Življenje te ljubi! V polnosti! Jimmy Cliff - I Can See Clearly Now (https://www.youtube.com/watch?v=MrHxhQPOO2c)

Ni komentarjev:

Objavite komentar