ponedeljek, 20. avgust 2018

K A T E J A : Fresh...


Hi my Beloved!

First, it's a blank page. Is not this emptiness a little scary? A little?!



But I can look otherwise. How much space I have to write!


Life loves me in every way. As it was, it was, now is a clean blank sheet. Now, today is a new beginning. Today, the sun rose on a new. Let's leave the past of the past. Do not write down old things. Let's leave the trail fresh.


It's such a beautiful day ahead of me. It's just that it's got the basis for yesterday's. Also beautiful. I love the little things that makes me happy.


What color is summer? Yellow as the sun. Blue as the sea. And pink apricot red as watermelon! Exactly such is my dress! From pure natural materials with shiny threads. It's right for now! It's hot, but not in this dress!


A lovely day full of adventure!


Love yourself, be yourself! Have fun!

Be delicious... inside outward...

Ly















P.S.: Be yourself! Love! Enjoy delightful pink day!

**

SLO: K A T E J A : Sveže…


Hej moje drage, moji dragi!

Najprej je prazna stran. Ni ta praznina malo strašljiva? Malo?!


Lahko pa gledam drugače. Koliko prostora imam za pisanje!
Tako lep dan je pred mano. Samo, da že ima včerajšnjega za podlago. Tudi lepega. Rada imam malenkosti, ki me razveselijo.


Življenje me ljubi v vseh pogledih. Kar je bilo je bilo, zdaj je čisto prazen list. Zdaj, danes je nov začetek. Danes je sonce na novo vzšlo. Pustimo preteklost preteklosti. Ne prepisujmo več starih stvari. Pustimo pot svežini.


Kakšne barve je poletje? Rumeno kot sonce. Modro kot morje. In rožnato marelično rdeče kot lubenica! Točno takšna je moja obleka! Iz čisto naravnih materialov s svetlečimi nitkami. Ravno prava za zdaj! Vroče je, ampak ne v tej oblekci!

Ljubek dan poln pustolovščine!

Ljubite se, bodite kar ste! Zabavajte se!

Bodite sočni, od znotraj navzven!

Ly













P.S.: Bodite kar ste. Ljubite! Uživajte slasten pink dan!

Ni komentarjev:

Objavite komentar