petek, 24. avgust 2018

Osvežujoče zaupanje...

Dan je potekal tako lahkotno. Samo bila sem tam in sem uživala. V vsem. Čutila sem povezanost. Sroščenost. Lahkotnost. Čisto sem se prepustila dnevu.

Seveda sem se povabila na kavo. Še prej pa sem si kupila tako lepo obleko! Čisto moj stil. Božanska je. Mislila sem, da so mi jo že prodali. Eh, pa je nisem našla. Sem že v roki držala dve drugi. Ne! Nemogoče! Pa jo zagledam! Čakala me je. Samo mene. Take lepotice pa še nisem videla. Uh. Usoda je usoda!

Mislim, da me je pisanje in navdih ob kavici potem spravil v tako dobro razpoleoženje. Tako sem uživala ob tem, da sem kar pozabila na čas. Bila sem zadovljna. Srkala sem kavo in dobila sem vodo z rezino limone. To pa je popolnost. Naredila sem prostor pretočnosti, da se je pretakal  tok navdiha skozi mene. Saj ne vem, če sem res kaj naredila. Tam sem bila in sem samo pustila besedam, da so to, kar si želijo biti.

Dan je potekal tako lepo. Začelo se je z dobrim zajtkom. To pa me vedno razvseli. Dobra hrana. Bila sem že kar malo lačna. Uh, kaj bo pa danes za zajtrk? Nekaj dobrega.

Malo sem si prestavljala pohištvo. Preurejal sem si spalnico. Zdaj imam stol za meditiranje, ki mi je tako všeč. Lahko sedim vzravano. Ravno prav nizek je, da sežem od tal. Obožujem to.

Zvečer pa sem šla na sprehod, kar tako, ker ni bilo vče tako vroče. Prav super je bilo. Prav osvežujoče je bilo. Rada imam svoje življenje v polnosti. Ljubko je. Zabavno. Navdihujoče. Vsak dan se naučim kaj novega.

Zaupam življenju, da mi z vsemi svojimi silami stoji ob strani! Učim se zaupati.

Ljubek poetičen dan!

Cmok! Objem!









P.S.: Ljubezen je v nas samih! Ste že zaljubljeni v svoje življenje?

Ni komentarjev:

Objavite komentar