torek, 14. avgust 2018

Super pet!

Tako lep dan je pred mano. Samo, da že ima včerajšnjega za podlago. Tudi lepega. Rada imam malenkosti, ki me razveselijo. Obožujem zdravo lahko hrano. Sploh poleti. No, saj pozimi tudi.

Tako, ko imam malo časa berem, za kaj je katera hrana dobra. Včeraj sem brala o bananah, kako so bogate za telo. Lahko jih poješ štiri do pet dnevno. Zanimivo.

Najbolj pa me je navdušil česen. Naravna zdravilna bomba! Samo tiha, ker ti od znotraj povzroči vrelec zdravja. Sem si že naredila za večerjo solato s štirimi stroki česna. Božansko, kako bom zdaj zdrava. Še bolj, kot sem.

Komaj čakam, da si grem po nakupih, da si malo povečam raznolikost sadja in zelenjave.

Vse to sem brala na strani Medical medium. Ima tudi youtube kanal z recepti in smoothiji. Priporočam!

Zdaj pa pet super sadja in zelenjave: zelena, kumare, lubenica, borovnice, mandarine.

Vse čisto dostopno. Gremo!


Ljubek sijoč pristen dan!!!!!!!!

Cmok! Objem!









P.S.: Poslušaj svoje srce!!! Prince - Purple Rain (https://www.youtube.com/watch?v=TvnYmWpD_T8)

Ni komentarjev:

Objavite komentar