ponedeljek, 23. julij 2018

Po vse poteh...

Neko navdušenje me je objelo. Ali oblilo. Ali zalilo. Ali presvetlilo. Tako. Kar najdem navdih vsepovsod. Ali kjerkoli. Pride do mene po običajnih poteh ali neobičajnih. Običajne so verjetno knjige. Ali pa poslušanje Hay Huse Radio. Take, navadne. Ali pa številke. Pogovor s sestro pa tako vedno. To pa so globine in razgibanost. Svežina.

Danes sem kar zaporedoma videla 444. Kaj to pomeni? Zanimivo. Angeli me obkrožajo, da mi ponudijo pomoč in ljubezen.

So pa tudi neobičajne poti. Kaj sem že sploh želela napisati? To, da me kam vleče. Kar čutim, da si želim kam. Kljub načrtom. Ali pa to, da vidim kje napis. Reklamo, kjer je moto točno o tem, o čem sem razmišljala.

Videla sem tako dobro registrsko tablico MB JE LEP. Točno tako! Prečudovit je. cenim, da sem doma v tako lepem mestu. Rada imam tok naše lepe reke. Kavarnice. Trgovinice. Čisto moj stil. Ljubko mestece. Tako, z dušo, za dušo. Rada imam, da sem priča kulturnim dogodkom. Rada bi še jih več obiskala. Božanske so mi slikarske razstave. To pa me vedno tako razveseli. Pravo razkošje. Kako zanimivi pogledi. Rada imam to, pestrost.

Ljubek kičast dan poln pristnosti!

Cmok! Objem!









P.S.: Življenje je čarobno! Queen - A Kind of Magic (https://www.youtube.com/watch?v=0p_1QSUsbsM)

Ni komentarjev:

Objavite komentar