ponedeljek, 23. julij 2018

K A T E J A : Deep blue...


Hi my Beloved!

I love this atmosphere. Leisureliness. Lightness. Favorites. Luxury. Enjoyment. Sea. Just the sea. And more sea. That's how I like it. My joy. My depths. My sparkles. My sincerity. My achievements.


It's time. It's time for me to stand up for my own life. For my charm. For my ideas. For my inspiration. For my life in fullness. Are you still mine?


I feel it more and more. Just don’t overwhelm it with everyday things.


Now I don’t need to hold on to old good stuff. I'm just stepping forward. Maybe just a mouse step. That's enough. For today!


The dress is so simple. No straps. Dark blue with a lovely little pattern. Almost dots. Still, it's the easiest thing to wear and I'm ready for a walk right now. I only take a jeans jacket because it is fresh in the morning ...


A lovely day full of adventure!


Love yourself, be yourself! Have fun!

Be delicious... inside outward...

Ly













P.S.: Be yourself! Love! Enjoy delightful pink day!

**

SLO: K A T E J A : Temno modra...


Hej moje drage, moji dragi!

Rada imam to vzdušje. Ležernosti. Prijaznosti. Lahkotnosti. Izbranosti. Luksuza. Užitka. Morja. Samo morja. In še morja. To mi je tako všeč. Moje veselje. Moje globine. Moje iskrivosti. Moja iskrenost. Moja uresničevanja.

Čas je. Čas je, da se potem postavim za svoje življenje. Za svoj čar. Za svoje ideje. Za svoje navdihe. Za svoje življenje v polnosti. Si še kaj moje? 
Čutim, da vedno bolj. Samo, da ga vsakdanjost ne preplavi.


Zdaj se ne rabim več oklepati poznanega. Samo malo stopim naprej. Mogoče samo mišji korak. To je dovolj. Za danes!

Obleka je tako enostavna. Brez naramnic. Temno modra z ljubkim malim vzorem. Skoraj pikicami. Pa vseeno najlažja, kaj si lahko oblečem in sem v trenutku pripravljena za sprehod. Samo jeans jakno še vzamem, ker je zjutraj sveže…

Ljubek dan poln pustolovščine!

Ljubite se, bodite kar ste! Zabavajte se!

Bodite sočni, od znotraj navzven!

Ly















P.S.: Bodite kar ste. Ljubite! Uživajte slasten pink dan!

1 komentar: