petek, 27. julij 2018

K A T E J A : Undefined...


Hi my Beloved!

Life is before you! Of course, it's worthwhile to invest time in realizing your dreams! Of course it is! But today! Now! What are you waiting for?!
  

All I am. Everything. White. Black. It also does not exist. Not right or wrong. Inside are colors and I myself am a mixture of all colors. That's the way I would say that I'm just a joy. I’m not. I have a whole spectrum of emotions. And that's good. I feel. I'm alive. Perfection. Complexity. That's it.


There is always something good, what every experience brings. Also bad. Otherwise, there is no good or bad. It's just is. Everything is. All helps me to sharpen the focus. But I really would like that. This is no longer for me. Now, I really want this. In that sense.


It's summer! Hot! I love it like that. It's pure in my taste. I was on such a beautiful walk along the river. Shoes are sandy colors. The dress is similar in color. With an animal pattern. Undefined any animal. Then I added a hat with a similar pattern. Just red in color! For the shadow! And enrichment.


Life loves you!

Love with all your heart!

A lovely day full of adventure!

Love yourself, be yourself! Have fun!

Be delicious... inside outward...

Ly















P.S.: Be yourself! Love! Enjoy delightful pink day!


**

SLO: K A T E J A : Nedefinirano…


Hej moje drage, moji dragi!

Življenje je pred tabo! Seveda se splača vložiti čas v uresničitev svojih sanj! Seveda se! Ampak danes! Zdaj! Kaj še bi čakali?!


Vse sem. Vse. Belo. Črno. To tako ne obstaja. Prav ali narobe tudi ne. Vmes so barve in sama sem mešanica vseh barv. To je tako, kot bi rekla, da sem samo veselje. Nisem. Cel spekter čustev imam. In to je dobro. Čutim. Živa sem. Popolnost. Celovitost. To je to.


Vedno je kaj dobrega, kaj prinese vsaka izkušnja. Tudi slaba. Sicer pa tako ni dobrega in slabega. Samo je. Vse je. Vse mi pomaga, da si izostrim fokus. To bi pa res rada. To pa ni več zame. Zdaj pa si res želim to. V takem smislu.


Poletje je! Vroče! Rada ga imam takega. Čisto po mojem okusu. Bila sem na tako lepem sprehodu ob reki. Čevlji so peščene barve. Obleka je podobne barve. Z živalskim vzorcem. Nedefinirano katera žival. Potem pa sem dodala še klobuk s podobnim vzorcem. Samo rdeče barve! Za senco! In popestritev.


Življenje te ljubi!

Ljubi z vsem srcem!

Ljubek dan poln pustolovščine!

Ljubite se, bodite kar ste! Zabavajte se!

Bodite sočni, od znotraj navzven!

Ly













P.S.: Bodite kar ste. Ljubite! Uživajte slasten pink dan!

Ni komentarjev:

Objavite komentar