petek, 8. junij 2018

Samo srečna...

Rada imam to cvetenje vse naokoli. Cvet pri cvetu. Vse se tako lepo dopolnjuje. Polno malih ljubkih belih cvetkov.

Peljala sem se s kolesom. Čisto blizu. Samo preko ceste imam tako čudovit park s tako ogromnimi drevesi. Na poti tja sem videla tako velik jasmin. Visok je bil sigurno dvakrat toliko kot jaz. Če ne še višje. To mi pa tako lepo diši.

V Egiptu lani sem izbirala parfume. Olja s parfumi. Ne vem no, kaj je. Koncentrat od koncentrata. Verjetno kaka eterična olja. Naravna. Ok. Ne vem, kaj je. Parfum v majhnih ljubkih stekleničkah. To je to. Verjetno…

Rekla sem, da mi naj da nekaj s pridihom jasmina. Tako, za dušo. In seveda mi je poiskal. Reklo se mu je nora ljubezen. Verjamem, da je včasih ali vedno tudi to.

Namažem si ga na kožo in tako dolgo diši. Tako res lepo.

Jasmin pa me ne spominja samo na lansko morje. To me spominja na babico. Na tisti veliki grm ob garaži, kjer sem vsako leto komaj čakala, da zacveti. Potem mi je pustila, da sem si odlomila vejico. Postavila sem si jo na mizo v kozarček. Nič mi ne diši bolj.

Babica je imela tako rada rože. Vse ji je uspevalo. Vedno je priskrbela neke nove sorte. Črni tulipan. Temno vijolični veliki cvetovi. Ljubko.

Spomnim se tudi cvetoče bele slive. Spodaj je imela klop, kjer smo sedeli zunaj, ko smo prišli k njej. Kako zabavno! Kako domače.

Saj nočem biti nostalgična. Zdaj je moj čas. Zdaj v tem trenutku je vse točno tako, kot mora biti. Vse se odvija v moje največje dobro. Zaupam, da v preteklosti ne morem najti nič zadovoljujočega. Samo te trenutke sedanjosti mi krade. Vseeno pa se rada spomnim dobrih časov. In res so bili dobri.

Zdaj pa mi je to druženje z mamo tako pomembno. Cenim jo. (Še bolj, ker nimam babice. (Saj imama babico... samo v drugi dimenziji...)) Res iz vsega srca. Vem, da mi želi samo najboljše. Tako jaz za njo, kot ona zame, si samo želiva, da bi bili srečni. To je to. Rada jo imam.

Vseeno pa je najprej pomembno, da živiva vsaka svoje življenje.

Ljubek dišeč dan!

Cmok! Cmok!













P.S.: Svobodno kreiram svoje dneve...

Ni komentarjev:

Objavite komentar