sreda, 2. maj 2018

Zaveznice poetičnosti...

Si danes že okusila poetičnost življenja?

Ustvarjaš svoje lepo življenje?

Slišiš sploh petje ptičkov zunaj?

Vabijo me, da se pridružim njihovi igrivosti in radosti. Vsakega trenutka. Globine in lahkotnost. Vse sem. Notranja lepota sije navzven. V polnosti dneva. Kot zvezde včeraj. In blaga okrogla luna. Kot sonce danes.

Živa sem! Praznujem vsako sekundo dneva. Kot praznik je! Pogrnjena miza. Gostija, ki me vabi. Vse je tako vabljivo in dišeče. Po svežem. Novem. Okusnem. Zakaj bi gledala samo od daleč?

Pogledam čez okno. Viseča mreža se lahkotno pozibava na balkonu. Njene oranžno vijolične rumene barve mi dajejo priokus poletja. Vabi me. Prinesi knjigo zraven, me zapeljuje. In kavo ali limonado… Obožujem te spomladanske dni polne sonca!

Sonca v srcu… Poetičnosti v srcu…

In navsezadnje to je vse, kar je v resnici pomembno.

Rada bi poudarila prijateljstvo. Ženske zaveznice. Nismo si konkurenca. Niti približno ne! Tukaj smo, da držimo skupaj! Vse! Se podpriamo v naših sanjah! Gremo naprej ohrabrene, polne zagona. Naša moč je tudi v tem, da držimo skupaj! Skupaj smo močnejše!

Pa če je to pogovor, kompliment ali sijoč vzgled, kako se da! Res je! Da se!

To je nekaj, kar lahko vadimo vsak dan – ženske se postavimo za druge ženske, izbiramo, da se ščitimo in slavimo ena drugo, namesto, da tekmujemo in kritiziramo druga drugo!
Tako je! Zaveznice smo!

Ljubek prijazen dan, tudi do sebe!

Cmok! Objem!









P.S.: Pristnost je privilegij! Liam Payne, Rita Ora - For You (https://www.youtube.com/watch?v=RQUuqbzQVsY)

Ni komentarjev:

Objavite komentar