sreda, 2. maj 2018

K A T E J A : Everything!? Comfortable!


Hi my Beloved!

It's incredibly interesting to me how I always get inspiration. Something pulls me in one direction. I turn away the other way, as I was intended. Then it always turns out to be good. Great. 


I’m fond of tracking this voice. But I can see that it's important to get away from home at all. The first step in the direction desired to do, the rest is knitted in my highest good.


Increasingly's important to me. Happiness. I’m more and more confident that I know how to live. Genuine. Creative. Full of vitality. Inspiration. Happiness. That's it. Lightly and my own way, I would flow like a river.


Flowing like a river.


River in me is strong and the flow of inspiration.


I also spoiled so I bought a skirt. Thus, for the prize. With dots. It looks nice. Something different and at the same time versatile. According to my taste.


What I can’t do is: not enjoy this wonderful sun. I love this atmosphere. Springtime. It gives me freshness and a new momentum.

So I enjoy these wonderful walks around the city. I'm wearing the most comfortable shoes I have. Fluffy. I add a little red. The Mango pants. And, of course, my finest jacket. Or better the word is blazer. Mango, too. What else can be better with this? Of course a little tiger pattern. We're back there again! Leopard!? Maybe. Definitely an animal pattern.

For an easy way in my favorite city. With bike or just long walk… towards sunset.

A lovely day full of adventure!

Love yourself, be yourself! Have fun!

Be delicious... inside outward...

Ly














P.S.: Be yourself! Love! Enjoy delightful fun day!

**

SLO: K A T E J A : Vse!? Udobno!


Hej moje drage, moji dragi!

Neverjetno zanimivo mi je, kako vedno dobim navdih. Nekaj me vleče v neko smer. Kar v trenutku zavijem drugam, kot sem bila namenjena. Potem se vedno izkaže za dobro. Odlično. 
 
Rada sledim temu glaseku. Vidim pa, da je pomembno, da se sploh odpravim od doma. Prvi korak v smeri željenega naredim, ostalo pa se razplete v moje najvišje dobro.

Vedno bolj mi je to pomembno. Sreča. Vedno bolj zaupam, da zase vem, kako bi rada živela. Pristno. Ustvarjalno. Polno vitalnosti. Navdiha. Srečno. To je to. Lahkotno in samosvoje bi se pretakala kot reka.

Se pretakam kot reka.

Reka v meni je močna in pretočna za navdih.

Razvajala sem se tudi tako, da sem si kupila lepo krilo. Tako za nagrado. Pikasto. Lepo izgleda. Nekaj drugačnega in hkrati vsestransko. Po mojem okusu.

Kar ne morem, da ne bi uživala v tem čudovitem soncu. Rada imam to vzdušje. Spomladanskosti. Daje mi svežino in nov zagon.

Tako uživam v tem čudovitih sprehodih po mestu. Obujem si najbolj udobne čevlje, kar jih imam. Puhaste. Malo dodam rdeče. Hlače. In seveda moj najljuši suknijč. Oziroma boljša beseda je sako. Kaj je še lahko boljšega zraven? Seveda malo tigrastega. Spet smo tam!!! Leopardjega!? Mogoče. Definitivno živalski vzorec.

Za lahkotno pot po mojem najljubšem mestu. S kolesom ali na dolgem sprehodu! Proti sončnemu zahodu!

Ljubek dan poln pustolovščine!

Ljubite se, bodite kar ste! Zabavajte se!

Bodite sočni, od znotraj navzven!

Ly












P.S.: Bodite kar ste. Ljubite! Uživajte slasten zabaven dan!

Ni komentarjev:

Objavite komentar