sobota, 5. maj 2018

Puhasto mehki puheki...

Zanimivo je to vreme. Bolj aprilsko, kot je bilo aprila. Ampak vseeno čisto prijetno. Tako pravo. Spomladansko. Oblaki nežno prepuščajo sončne žarke. Samo slutiti dajejo, da se skriva zadaj svetlobna krogla. Samo zjutraj so se pojavile tri špranje, skozi katere so zasvetili reflektorji sonca. Kot bi posebej osvetljevali samo določene kroge pokrajine. Jih dali v čisto razkošje sonca. Vsaj za malo…

Ni večjega privilegija, kot sezuti čevlje. Najprej pa nositi najbolj udobne, kar je lahko! Imam take tigraste. Sestra mi jih je »pretihotapila«. Hecam se. So pa res iz Avstrije. Ampak je bilo vse legalno. Želela sem napisati »zrihtala«. Notri imajo tako puhasto peno! Božansko lahki so. Sploh, ko sem dolgo na nogah, »lečem[1]« naokoli kot zmešana… potem pa peresno lahki čudež.

Seveda je še boljše, ko se lahko doma sezujem, ampak ti tenis copati so res kot copati. Boljše! Puhasti copati… in seveda z meni tako priljubljenim leopardjim vzorcem…

Podložila sem si noge. Pijem kavo. In samo uživam. Kdaj pridejo taki dnevi. Ko je treba! Nič ni treba! Samo uživati!

Danes moje drage (moji dragi) je dan za razvajanje! Obvezno!

Ljubek dan!

Cmok! Objem!









P.S.: Življenje je pestro v vseh pogledih! Samo srkajmo lepoto! 



[1] Tekam z nadnaravno hitrostjo… samo za razumevanje moje pristne »Štajerščine«.

Ni komentarjev:

Objavite komentar