ponedeljek, 30. april 2018

K A T E J A : White in white...


Hi my Beloved!

Anita Moorjani always gives such heartfelt advice. So she asked the audience:

"What would you like to do to feel loved, caring ...?



What changes would you make if you felt loved?


What would you do in life if you had a brand new white paper sheet and can you start all over again?"

Lastly, she said that we should celebrate our lives.


I do not think we can get a better message.

How can I celebrate my life today?


What is so beautiful today in my life?

How can I create a wonderful life today?


Time for reading under a tree in the shade. This is not an ordinary bench under the tree! This is a bench with a view of the sailing boats, on the river, to the entire bay. And the only one is in the shade. I was slowly approaching.


So I enjoyed it in the shade. Ducks came to me. I read. Then I won the spice of the terrace. Cafés, which is quite near the water. Quite close. On my best corner. It's really a nice life! Coffee was exceptional!

I like the melody of genuine music. And how they danced. With all heart! The clothes were so special. The colors were so alive.  I applaud so strong and I was so happy! I've fallen in!



In the sunset I found these beautiful flowering shrubs! How they flourish in white! Inspiration to dress! No more than all white! Perfection!

Have the nicest lovely happy pink day!

A lovely day full of adventure!

Love yourself, be yourself! Have fun!

Be delicious... inside outward...

Ly















P.S.: Be yourself! Love! Enjoy delightful pink day!


**

SLO: K A T E J A : Belo v belem


Hej moje drage, moji dragi!

Anita Moorjani vedno daje tako srčne nasvete. Tako je spraševala poslušalko:

»Kaj bi želela narediti, da bi se počutila ljubljeno, negovano…?
Katere spremembe bi naredila, če bi se počutila ljubljeno?
Kaj bi delala v življenju, če bi imela čisto nov bel list papirja in lahko začneš vse na novo?«

Nazadnje pa še je rekla, da naj praznujemo življenje.

Mislim, da lepšega sporočila ne moremo dobiti.

Kako lahko danes praznujem življenje?

Kaj je danes tako lepega v mojem življenju?

Kako si lahko danes ustvarim čudovito življenje?    

Čas za branje pod drevesom v senci. To ni navadna klopca pod drevesom! To je klopca z razgledom na jadrnice, na reko, na celoten zaliv. In edina tam je v senci. Počasi sem se približevala. Zasedena! (Že od začetka sem jo imela na očeh.)

Tako sem uživala tam v senci. Račke so prišle k meni. Brala sem. Potem pa sem še osvojila špic terase. Kavarne, ki je čisto ob vodi. Čisto blizu. Na mojem najljubšem kotičku. Res je lepo življenje! Kava pa je bila izjemna!

Rada imam melodiko pristne glasbe. Pa kako so plesali. Čisto s srcem! Oblačila pa so bila tako posebno pisana. Barve pa tako žive. Tako močno in z veseljem sem ploskala. Čisto sem padla noter!

V sončnem zahodu sem našla te čudovite cvetoče grme! Kako so se bohotili v belem! Navdih za oblačenje! Nič več kot vse belo! Popolnost!

Imej najlepši ljubek srečen pink dan!

Ljubek dan poln pustolovščine!

-Ljubite se, bodite kar ste! Zabavajte se!

Bodite sočni, od znotraj navzven!

Ly














P.S.: Bodite kar ste. Ljubite! Uživajte slasten pink dan!

Ni komentarjev:

Objavite komentar