ponedeljek, 23. april 2018

Samo rada...

Skuhala sem tradicionalno kosilo z restanim krompirjem. Zanimivo. A tudi izjemno dobro. Ni na mojem tipičnem jedilniku. Ampak je uspelo popolnoma. Saj ne vem, kaj ne bi moglo uspeti! Lahko kot pasulj! Odlično!

Med kuhanjem pa sem poslušala Anito Moorjani. Mogoče je ravno zato tako uspelo. (Kuham vedno z ljubeznijo, samo včasih sem manj prisotna.)  Tako super jo je poslušati. Govorila je o svojem kužku. Imel je določene težave… Potem pa je dobila od šepetalke (trenerke) psov navodilo, da naj ga samo ima rada. Samo rada! Kako enostavno!

Rekla je tudi, da nimata s partnerjem otrok, ampak da enako velja za njih. Nismo tu, da jih učimo kakršne koli lekcije. Samo zato, da jih imamo radi. Bolj preprosto ne gre povedati. Samo radi!
To se mi je zdelo tako zanimivo! Drugače. Osvobajajoče!

Samo ljubim…

Anita vedno daje tako srčne nasvete. Tako je spraševala poslušalko:

»Kaj bi želela narediti, da bi se počutila ljubljeno, negovano…?
Katere spremembe bi naredila, če bi se počutila ljubljeno?
Kaj bi delala v življenju, če bi imela čisto nov bel list papirja in lahko začneš vse na novo?«

Nazadnje pa še je rekla, da naj praznujemo življenje.

Mislim, da lepšega sporočila ne moremo dobiti.

Kako lahko danes praznujem življenje?

Kaj je danes tako lepega v mojem življenju?

Kako si lahko danes ustvarim čudovito življenje?

Pristen čudovit dan!

Cmok! Objem!









P.S.: Ustvarjamo danes čudovito življenje! SASA KOVACEVIC - Temperatura (https://www.youtube.com/watch?v=JYgezb4-UX0)

Ni komentarjev:

Objavite komentar