sreda, 14. marec 2018

Zapleši...

Hej, kaj vam danes igra? Glasba je tako pomemben del mojega življenja. Z vsem veseljem se predajam ritmom. Plešem. To pa je sprostitev zame. Uh, čista poetičnost!

Tan, tam, tan… uuuuu! En, dva, ča-ča-ča!

To me pa vedno spravi v dobro voljo! Seveda imam več različnih pesmi za različna razpoloženja! Vedno pa ima enak zdravilen učinek name! Vedno! Vedno se počutim boljše! Podobno kot sonce! Danes je tako zasijalo skozi okna, da kljub temu, da sem imela zaprte oči, da sem vedela. Vse se je kopalo v tej sijoči toplini žarenja. Še zdaj se!

Popolnost! Da niti ne govorim o plesni glasbi! Tango! Ali čačača! No, saj ni plesa, ki mi ni všeč. Saj poznam še ga ne!

Vedno, ko rabim koncentracijo, poslušam Mozarta…

Pa filmska glasba! To pa so vedno tako lepi spomini. Tako kot okus po nečem sladkem, dobrem, ki še malo ostane. Uh, vedno imam rada dobre filme!

Zdaj sem se tako potopila v pesmi, da sem kar pisati zraven pozabila!

Seveda sem za moderno galsbo, pa tudi staro dobro muziko. Rada imam raznolikost!

Ljubek melodične plesni dan!

Cmok! Cmok!









P.S.: Danes pa zapleš skozi dan! Lahkotno! Po svoje! Magnifico - Ti Si Moja Ljubezen (https://www.youtube.com/watch?v=sMLHftVJsiM)

Ni komentarjev:

Objavite komentar