sreda, 14. marec 2018

K A T E J A : Lovely sweet ...


Hi my Beloved!

Now, I'm drinking Vitamin C (Coffee). With pleasure, because my day is beautiful. Fully. I love this ritual of liberation. I know it will be my most beautiful day today. I'm looking forward to this.


I have now introduced a night ritual. Reading a book in bed and drinking mint tea. Uh, that's a pleasure. Yesterday, the book inspired me so much that I read too long. So what! If it's fancy, it should last. Let it last... Uh, I remembered such a good song now! Let it last... I think so.


Why not pick the things, that I love? They are just as much available to me as other things, less pleasant...


Today we are choosing, my dear! For yourself! And your happiness!


I was walking around town today. It's cold. But nice. Everything is already melting! All snow melts like cream on hot coffee. It's nice. Various. People are walking with puppies. They took a little off the shelter at home. Then it's even sweeter to get home. I've seen such a beautiful puddle. White. He has such a nice curly hair. Lovely cut, with such beautiful long ears.


Now, I hid in the café shelter. I can just enjoy a cup of coffee and write. Nice.


Maribor is such a lovely city. Small. Friendly. Full of history. The plague monument in Maribor is on the Main Square in Maribor, which was put up in thanks for the end of the plague, which demanded the life of a third of the population in the 17th century. (https://sl.wikipedia.org/wiki/Ku%C5%BEno_znamenje,_Maribor)


I’m wearing there something casual, because I was in town with my bike yesterday. I adore how fast it is! And I don’t need a parking space. A shirt is with white longitudinal lines. Light blue jeans. Sinkers with little fluffy pom poms on it. (Yes with leopard pattern… I adore this!) And a soft jacket beige color. Easy breezy combination. Cute…


A lovely day full of adventure!


Love yourself, be yourself! Have fun!


Be delicious... inside outward...

Ly













P.S.: Be yourself! Love! Enjoy delightful fun day!


**


SLO: K A T E J A : Ljubko sladko...

Hej moji dragi!

Zdaj pa pijem vitamin Coffee. Z užitkom, ker mi polepša dan. V polnosti. Rada imam ta obred sproščanja. Vem, da bo danes moj najlepši dan do zdaj. Veselim se že tega.

Zdaj sem še uvedla nočni obred. Branje knjige v postelji in pitje metinega čaja. Uh, to pa je užitek. Včeraj me je knjiga tako navdušila, da sem brala veliko predolgo. Pa kaj! Če je fajn, naj traja. Pusti, naj traja… Uh, zdaj sem se spomnila tako dobre pesmi! Pusti, nek traje… Mislim, da gre tako. 
Zakaj ne bi izbrala stvari, ki jih počnem, ki jih imam rada. Na voljo so mi ravno toliko, kot so mi na voljo druge, manj prijetne…

Danes izbiramo, moje drage, moji dragi! V prid sebi! In svoji sreči!

Danes sem se sprehajala po mestu. Hladno je. Ampak lepo. Vse že teče. Vse sneg se topi kot smetana na vroči kavi. Lepo je. Pestro. Ljudje se sprehajajo s kužki. Malo so se iztrgali zavetju doma. Potem še je lepše priti domov. Videla sem tako lepega pudlja. Belega. Tako lepo kravžljast je bil. Ljubko postrižen s tako lepimi dolgimi ušesi. 
Zdaj pa sem se jaz skrila v zavetje kavarne. Lahko samo uživam ob kavi in pišem. Lepo. 
Maribor je tako ljubko mesto. Majhno. Prijateljsko. Poln zgodovine. Kužno znamenje v Mariboru je pomnik na Glavnem trgu v Mariboru, postavljen v zahvalo za konec kuge, ki je v 17. stoletju terjala življenje tretjine prebivalstva. (https://sl.wikipedia.org/wiki/Ku%C5%BEno_znamenje,_Maribor)

Oblekla sem si nekaj vsakdanjega, ker sem bila včeraj v mestu s kolesom. Obožujem, kako hitro je! In ne potrebujem parkirnega prostora. Srajca je z belimi vzdolžnimi črtami. Svetlo modre kavbojke. Teniski z malimi puhastimi cofki na njih. (Da, z leopardjim vzorcem... obožujem to!) In mehka jakna bež barve. Lahkotno enostavna kombinacija. Lepo...

Ljubek dan poln pustolovščine!

Ljubite se, bodite kar ste! Zabavajte se!

Bodite sočni, od znotraj navzven!

Ly















P.S.: Bodite kar ste. Ljubite! Uživajte slasten zabaven dan!

Ni komentarjev:

Objavite komentar