četrtek, 15. marec 2018

Čisto sveže...

Kaj sem že delala v kuhinji, ko sem poslušala Anito Moorjani? Verjetno kuhala. Tako sem uživala v klicu poslušalke, ki je povedala nekaj malega o sebi. Anita ji je potem tako dobro svetovala!?!

Kaj te veseli? Kaj zate pomeni lepo življenje?

Danes ti podarjamo novo življenje. Prazen list. Izbriši vse obveznosti, ki jih imaš. Tudi do drugih. Kako bi si ga ustvarila? Kaj bi bila? Kdo bi bila? Kaj tisto, kar te navdušuje?

To se mi je tako izjemno dobro zdelo! Kot bi dobila novo življenje! Pozabi vse staro! Danes je nov dan! Sonce je na novo na nebu! Nov svež začetek! Kaj si želi moja duša? S sledenjem svojemu sijaju dodajamo vrednost svetu. Neprecenljivo.

Danes živim življenje umetnice. S veliko skodelico kave pogledam proti morju. Sonce se že kaže s svojih najlepših oranžno rdečih barvah. V mojem velikem in prostranem ateljeju slišim valovanje morja. Malo se sprehodim naokoli. Ob srkanju kave opazujem, kaj je nastalo včeraj. Usedem se na balkon in pišem. 

Vse polno platen imam okoli sebe. Komaj čakam, da pomočim čopič v barvo. Začnem mešati odtenke, ki še nikoli niso obstajali. Neponovljivi so vsak zase. Uživam v sproščenosti nanašanja barv. Barva kar teče in šprica vse naokoli. Popolnost vsakega trenutka. Čisti užitek.

Danes bom vzela sveže platno in si dan naslikala po svoje. Ker lahko!

Ljubek dan, čisto po svoje.

Cmok! Cmok!









P.S.: Danes pa ustvarjamo lepo življeneje! Zlatko Pejakovic - Zivio Bih Kao Kralj (https://www.youtube.com/watch?v=3ReQorQs888)

Ni komentarjev:

Objavite komentar