sreda, 28. marec 2018

Kar tako...

Kaj pa motivacija? Od znotraj navzven seveda?! Zakaj si sploh kaj želimo? Samo zato, ker mislimo, da bomo potem srečni!

Sem lahko srečna ne glede na vse? Sem lahko srečna kar tako? Sem lahko srečna, ker je ponedeljek? Sem lahko srečna, ker je nedelja? Sem lahko srečna, ker je torek? Kdaj koli. Mislim, da dnevi tedna nimajo nič s tem.

Sem lahko srčena ne glede na vreme? Tudi ko sneži in si moram avto pomesti dol? In to traja bolj dolgo kot kar dolga vožnja? Tudi po dežju? Tudi ko je megledno. Vreme tudi nima nič s tem. Uživam lahko v čiščenju snega, ko mi pade sneg za rokav, za škorenjčke. Se mi prilepi na peto, da imam potem moker madež. Lahko uživam tudi ob tem.

To so zunanji dejavniki. Sploh niso pomembni. Če sem srečna, sem tako srečna. Ne glede na karkoli.
Ne glede na neprijazne ljudi? Imajo pač slab dan ali kakšne probleme, ki so jih čisto posrkali noter. Ti še najbolj potrebujejo sočutje. Verjetno se jim preveč dogaja in so obremenjeni. Lahko sem srečna njim navkljub.

Vedno znam poiskati nekaj zabavnega. Ali vsaj smešnega. Ali vsaj norega. Ali vsaj pozitivnega. Zato mi je potem v življenju lepše. Lahko se smejim vsem neumnostim, ki sem jih naredila. Lahko se smejim vsem neumnostim, ki so se mi zgodile. Prav zabavno je! in verjamem, da še bo več zabavnega prišlo k meni. Prav vleče me! Smeh. Norčije! Zabavnost! Pogovori z zanimivim preobratom!

To sem jaz! To je moj pravi jaz! Tudi prijaznost. Včasih. Pogosto! Tudi do sebe. Včasih. Vedno bolj pogosto!

Življenje je situacijska komedija! Vsak dan z novim naslovom!

Rada imam svoje življenje!

Ljubek sijoč dan poln sonca ljubezni in ustvarjalnosti!

Cmok! Cmok!









P.S.: Življenje je polnost. Zdaj! Ed Sheeran - Thinking Out Loud (https://www.youtube.com/watch?v=lp-EO5I60KA)

Ni komentarjev:

Objavite komentar