petek, 30. marec 2018

K A T E J A : Purple with big red dots!


Hi my Beloved!

We talked about what was better, before we were in the twenties or now?


I was surprised that most would be back. It's so great to me now. I've never been more genuine before. I feel great in my body. I'm interested in other things. I got a bit deeper as a person.


I know better that success means happiness. I'm more me. I feel great in my skin.


Yesterday, I read such a good book. We always postpone happiness. We remember the old good times. Or we long for the future. Then all those nice moments will get away when I have the chance to be lucky. Now...


But today I will not let this loop catch me. I'm already laughing right now when I'm writing. My day is awesome!


Red and purple together? Of course! The coloring of the Easter eggs is approaching. I already imagine the red with purple dots. Or purple with big red dots. Life is too short to be held back. Or modest. Or colorless! Everything is in expression! In the fullness! Ourselves! Your happiness! Your authenticity! That's why we're here. And exactly this means this dress and of course red booties! Painted, colorful life!


Life loves you!


Love with all your heart!


A lovely day full of adventure!


Love yourself, be yourself! Have fun!


Be delicious... inside outward...

Ly















P.S.: Be yourself! Love! Enjoy delightful pink day!


**

SLO: K A T E J A : Vijolične z velikimi rdečimi pikami!


Hej moje drage, moji dragi!

Pogovarjale smo se, kaj je bilo boljše, prej, ko smo bile v dvajsetih ali zdaj?

Kar presenečena sem bila, da bi bila večina nazaj. Meni pa je tako super. Nikoli še nisem bila bolj pristna. Odlično se počutim v svojem telesu. Zanimajo me druge stvari. Bolj sem se poglobila kot oseba.

Bolj vem, da mi uspeh pomeni sreča. Bolj sem jaz. Odlično se počutim v svoji koži.

Včeraj sem brala tako dobro knjigo. Vedno odlašamo s srečo. Spominjamo se starih dobrih časov. Ali hrepenimo po čem iz prihodnosti. Potem pa nam uidejo vsi ti lepi trenutki, ko imam priložnost za srečo. Zdaj...

Ampak danes ne bom pustila tej zanki, da me ujame. Že zdaj se smejem zraven ko pišem. Moj dan je čudovit!

Rdeča in vijolična skupaj? Seveda! Bliža se barvanje velikonočnih pirhov. Si že predstavljam rdečo z vijoličnimi pikami. Ali vijolično z velikimi rdečimi pikami. Življenje je prekratko, da bi bili zadržani. Ali skromni. Ali nebarvni! Vse je v izražanju! V polnosti! Sebe! Svoje sreče! Svoje pristnosti! Samo zato smo tukaj. In točno to pomeni ta obleka in seveda rdeči škorenjčki! Pisanost, barvitost življenja!

Življenje te ljubi!

Ljubi z vsem srcem!

Ljubek dan poln pustolovščine!

Ljubite se, bodite kar ste! Zabavajte se!

Bodite sočni, od znotraj navzven!

Ly













P.S.: Bodite kar ste. Ljubite! Uživajte slasten pink dan!

Ni komentarjev:

Objavite komentar