sreda, 28. marec 2018

K A T E J A : Purple spring?


Hi my Beloved!

I do not care what you think. Life is so fun for me. I do not care. I like it so much. I'm sorry you're upset, but I do not care. I do not care what you think.  



I listen to Abraham (Esther Hicks). I really adore their lightness and the sense of humor. Playfulness. I want more of this for myself.


I want to be expressed in fully in this life.


I appreciate the little pleasures and pampering that are so valuable. Laugh. Coffee. Twisted in soft fluffy dressing gown. I give the day free hands to bring me full of nice moments. Just because I am…


Hey, how wild music. It's just right. Now I know that I am awake. Or, if I had not been before, I'm sure now... intoxicatingly good. I can become dependent. In a good sense. Just a bit of music and I'm feeling great. Better. Better. Even better. The best!


For too long was the snow here. Finally, a little spring colors. The sun. Not in strong, wild shades. Just as little taste. I wear a skirt from artificial leather. Thin sweater. A belt from the previous century. Probably... But it works fresh together. The jacket also has purple lines on it. Now, I'm ready for the spring!


A lovely day full of adventure!


Love yourself, be yourself! Have fun!


Be delicious... inside outward...

Ly













P.S.: Be yourself! Love! Enjoy delightful fun day!


**

SLO: K A T E J A : Vijolična pomlad?

Hej moje drage, moji dragi!

Vseeno mi je, kaj si mislijo. Življenje je tako zabavno zame. Vseeno mi je. Meni je tako všeč. Žal mi je, da si razburjena, ampak vseeno mi je. Vseeno mi je, kaj si misliš.
Poslušam Abrahama (Esther Hicks). Prav obožujem njihovo lahkotnost in smisel za humor. Igrivost. Tega si želim več zase.
Želim se izrazit v polnosti v tem življenju.
Cenim male užitke in razvajanja, ki so tako dragoceni. Smeh. Kava. Zavitost v mehkobo puhaste jutranje halje. Dnevu dam proste roke, da mi prinese polno lepih trenutkov. Kar tako, ker sem.
Hej, kako divja glasba. Prav paše. Zdaj saj vem, da sem budna. Oziroma, če še prej ni sem bila, sem zdaj sigurno… Omamno dobro. Lahko postanem odvisna. V dobrem smislu. Samo malo glasbe in se že počutim izjemno. Boljše. Boljše. Še boljše. Najboljše!
Predolgo je bil sneg. Končno malo pomladanskih barv. Sonca. Ne še v močnih, divjih odtenkih. Samo tako malo, za okus. Oblečeno imam krilo iz umetnega usnja. Tanki puloverček. Pas iz prejšnjega stoletja. Verjetno... Ampak skupaj deluje sveže. Jakna ima tanke tudi vijolične črte na sebi. Zdaj pa sem pripravljena na pomlad!
Ljubek dan poln pustolovščine!

Ljubite se, bodite kar ste! Zabavajte se!

Bodite sočni, od znotraj navzven!

Ly













P.S.: Bodite kar ste. Ljubite! Uživajte slasten zabaven dan!

Ni komentarjev:

Objavite komentar