petek, 2. marec 2018

K A T E J A : Snowy cute...


Hi my Beloved!

What would you mean to me I’m in love with life?



What would mean life loves me?


What does success mean for me?


Questions are more important than answers. They spread and deepen. They give me the chance of discovering. Research. The layers are revealing to me. There is no day and night. Yes and no. This is a feeling of satisfaction when the answer founds me.


In love with life means to me that I do what I love and love what I do. I wake up full of excitement, what awaits me all. I live my dream. I'm becoming... I am always more authentic. I express my talents. I follow my bliss. So then I shine love.


Snow everywhere! Also on my shoes! And a little bit in! Well, I know, it's winter! So I'm dressed as warmly as possible. It has not been minus 20 degrees for a long time. A turtle neck. A long sweater (jumper) dress. The warmest booties. A hat. And something that stands out. Red purse with emphasis and color of snow. White flower. I have such a beautiful coat that almost can’t be seen from the snow...


Love with all your heart!


A lovely day full of adventure!


Love yourself, be yourself! Have fun!


Be delicious... inside outward...


Ly















P.S.: Be yourself! Love! Enjoy delightful snowy day!



**

SLO: K A T E J A : Snežno ljubko

Hej moji dragi!

Kaj bi meni pomenilo zaljubljena v življenje?

Kaj bi mi pomenilo življenje me ljubi?

Kaj sploh zame pomeni uspeh?

Vprašanja so bolj pomembna kot odgovori. Širijo se in poglabljajo. Dajo mi možnost odkrivanja. Raziskovanja. Razkrivajo se mi plast po plast. Tu ni dan in noč. Da in ne. To je občutek zadovoljstva, ko me odgovor sam najde.

Zaljubljena v življenje mi pomeni, da delam, kar ljubim in ljubim, kar delam. Zbudim se polna navdušenja, kaj me vse čaka. Živim svoje sanje. Se uresničujem. Sem vedno bolj pristna. Izražam svoje talente. Sledim svojemu sijaju. Tako potem sijem ljubezen.

Sneg vsepovsod! Tudi na mojih čevlji! In malo v! No, saj vem, zima je! zato sem oblečena kar najbolj toplo. Že dolgo ni bilo minus 20 stopinj. Puli. Dolga pulover obleka. Najtoplejši škorenjčki. Klobukec. In nekaj, kar izstopa. Rdeča torbica s poudarkom in barvo snega. Belo rožo. Imam tako lepi plašček, da se me skoraj ne vidi iz snega…

Ljubi z vsem srcem!

Ljubek dan poln pustolovščine!

Ljubite se, bodite kar ste! Zabavajte se!

Bodite sočni, od znotraj navzven!

Ly















P.S.: Bodite kar ste. Ljubite! Uživajte slasten snežen dan!

Ni komentarjev:

Objavite komentar