četrtek, 1. marec 2018

Glasba in poetičnost...

Ditka, Slovenska Bistrica, Viteška dvorana

Tako sem veselja, da sem si uresničila željo! Šla sem na koncert Ditke in Ferija Lainščka!

Začelo se je z mojo najljubšo pesmijo! Ne bodi kot drugi! V angleščini! Dober glas ima! Dobila sem mravljince po celi koži! Ganjena sem bila do solz! Ditkin oče jo je uglasbil, ker je mama rekla, da je to najlepša ljubezenska pesem, kar jih je slišala. Rekla mu je, da jo mora uglasbiti!

Tako vzdušje, tako bogate besede, pesmi, uglasbljene! Neverjetno! 

Potem pa še pesnik! Kako dobro pripoveduje. Prinesla sta tako srečo in radost v moje srce! To si želim zase! Prinašati srečo in radost ljudem!

To ne morem povedati z besedami. Pesmi so tako doživete in čutne. Občutek je bil samo magičnost! Ljubezen! Čarobno! Najlepše ljubezenske pesmi sploh!

Kar dobila sem navdih! Tudi jaz že pišem pesmi od malega. Natančno od drugega razreda! In spet jih bom. Saj vedno pišem kaj! Rada bi se bolj posvetila tej poetični plati v meni, ki si želi na plano!

Večer je bil posebno bogato doživetje za dušo. Lepota. Sijaj! Grajski večer! 

Zdaj pa poetičnost ob blizu... Feri Lainšček!

Ne bodi kot drugi

Prinesi mi rože, ki divje cvetijo,
odpelji me v goro, kjer škrati živijo.
Pokaži mi zvezdo z mojim imenom,
zloži mi pesem z bizarnim refrenom.

Povabi me včasih v kraje neznane,
mi zjutraj pod okno pripelji cigane.
Povej mi o sanjah četudi so grešne,
zaupaj mi želje četudi so smešne.

Napravi to zmeraj, ne bodi kot drugi,
ljubezen ni reka, ki teče po strugi.
Napravi to zopet, ne hodi po poti,
saj sreča ni nekaj, kar pride naproti.

Poljubi me nežno, ko drugi hitijo,
povabi me v mesto, ko drugi že spijo.
Usoda je živa in mrtvi junaki,

naj še hrepenijo postaje in vlaki.

Hej, ti, danes pa čudovit poetičen dan! V vsej svoji lepoto in polnosti!

Cmok! Cmok!









P.S.: Napravi to zmeraj, ne bodi kot drugi, ljubezen ni reka, ki teče po strugi... Ditka - Ne bodi kot drugi (https://www.youtube.com/watch?v=7bNMHGxGGj8)


Ni komentarjev:

Objavite komentar