torek, 27. februar 2018

Pa uživajte!

Tako prijazna gospa, ki mi je prodala vstopnico, mi je rekla, pa uživajte.

Bom, hvala!

Ravno prej sem imela dilemo v glavi. Užitek ali užitek! Saj ne, hecam se. Je res vedno živeti, če ne uživaš? Bom res spustila kakšen užitek! Potema pa mi je potrdila, da je smisel življenja užitek! Vedela sem! In sreča!

Stopim iz pisarne, ko spet srečam pevko! Zdaj pa sem jo morala pozdraviti! Tako lepa je bila! Tako lepo se smeji in tako lepe oči ima! (Da ne bo to kaj narobe razumljeno! Še vedno so mi všeč moški! Popolnoma! Ampak! Res je lepa! )

Pokažem karto! Spet isto! Uživajte! (Pa kaj to ja zarota! Saj sem že prvič slišala!!! Kaj so to vadili celi dan ali kaj skupaj! Mislim, celo osebje!!! Kako so prijazni!!!)

Bom! Bom! Bom!

Dvorana v gradu je bila čudovito osvetljena! Mi je že mahala gospa, da je prosto v drugi vrsti! In seveda, mi je verjetno mislila reči, naj uživam! Pa sem že na obrazu imela tako srečne izraz, da mi verjetno ni rabila več reči!

Spet malo okusa poetičnosti! Kaj še nimate knjig Ferija Lainščka? Kaj še čakate!

Ljubim

Ljubim svilo tvoje kože,
ko po njej moj prst drsi,
čutim tiste drobne mravlje,
ki si iščejo poti.

Ljubim toplo sled jezika,
ki mi nežno šepeta,
čutim plimo nore želje,
ki prevzela je oba.

Ljubim drugi breg pogleda,
ko potem zapreš oči,
čutim roko, ki je legla,
kakor misel obleži.

Ljubim zadnji rob dotika,
ko potem že skoraj spim,
čutim zopet da sem tvoja
in da s tabo res živim.

Feri Laišnšček

To pa so pesmi! Danes pa poetičen dan, moje drage, moji dragi!

Cmok! Cmok!











P.S.: Čutiš čarobnost ljubezni!? Tukaj je. Otipljiva. Ditka LJUBIM (https://www.youtube.com/watch?v=lIxSnWbdNzk)

Ni komentarjev:

Objavite komentar