torek, 13. februar 2018

Razvajanje...

Res je! Danes je dan za razvajanje. Kaj mi to sploh pomeni? Kako bi to definirala zase? Kaj meni osebno to pomeni?

Definitivno potovanja. Pa čeprav je to do reke čisto blizu. Potem pa sprehod ob njej. Ali pa obiščem kakšen grad! Ali drugo mesto. Se tam sprehajam, izgubim po mestu in se povabim na kavico.

Prelistam kako dobro revijo. Pišem dnevnik. Poklepetam. Pobožam mačko. Uživam v usklajenem barvitem ambientu.

Rada vozim avto in sem neizmerno hvaležna, da ga imam. Rada se peljem kam daleč. Tudi morje je zame razvajanje. Pa dobra hrana. Sadje. Smutiji (Tu sem uporabila pravilo iz hrvaščine. Piši kao što govoriš. Piši kot govoriš. Saj veš, tiste sadne kašice. Božansko…).

Urejena frizura. Lepi nohti. Lepa pisanja oblačila. Saj ne, da je vse drugačne barve. Samo nekaj. En kos je dovolj. Ali pa vse, zakaj pa ne! Dobri čevlji! To pa tako obožujem!

Razvajanje mi je tudi namakanje v toplicah. Uh, v vroči vodi. Branje knjige. Ledena kava. Pistacije.
Danes se tudi razvajam. Sem še kar v pidžami in pinki jutranji halji. Če je pa tako fajn in udobno. Pa še kavo zraven pijem. To je definitivno moj pozdrav dnevu.

Čas za slikanje. To je tudi moje razvajanje ustvarjalnosti.

Uh, pa kopeli. To pa je tako na višku seznama. Potem sem pa čisto prerojena.

Danes pa mi je razvajanje samo uživanje ob pogledu skozi okno na zasneženo pokrajino in pitje kave. To je to. Za zdaj. 

Presenečena sem, da sem tako malo stvari napisala! To bo še treba raziskati!!!

Ljubek sijoč dan!

Cmok! Cmok!









P.S.: Kam te vodi navdih danes? Poslušaj! Irving Aaronson - Let's Misbehave (https://www.youtube.com/watch?v=JctNtRfHRLU)

Ni komentarjev:

Objavite komentar