petek, 16. februar 2018

K A T E J A : Love or love?!

Hi my Beloved!

I love trees. Their beauty. Powerful. Regardless of size, or growth, or hunchback, they are special. Unique. Everyone is queen on her own. I appreciate the nature that surrounds me. This is an inexhaustible source of wisdom.


If today was Sunday, what would I like? What would I like to do? What would I really like to do? What would make my heart sing? What would make me relax? What would charge my batteries?


I was a little yawning when I was writing. Do I need some snooze? Maybe.


You can feel, how you feel. Me too. I can be happy, despite the unhappiness and fatigue of others. Well, that's not even essential for my well-being. But it can be an excuse that I do not need to feel good. Not a bit are a decisive component of my happiness. Only I decide for myself.


I can feel good. Or at least a little better. Or great! It has nothing to do with them. I dare?!


Today, I was flooded! With inspiration! I want to be even more authentic. And to follow my dreams even more. Today. Now. I'm going to play.


On and on. Forever!


And why would I wait? I have everything at my fingertips. Action. Uh, how it's pulling me.


It was Valentines day and a lot of love in the air. And a red color. I couldn’t resist it! I don’t even want to! But it’s cold outside. Not so freezing cold, but normal cold. Like winter cold with sun!!! Ok. Enough!


Under that dress I wear turtleneck shirt. And over I have a jumper. Yes, all in red. Because I like it! I would add red boots too (I adore them! My new love!!!)! But I have this new ankle boots, which are lovely to. A little bit high (block) heal, easy to walk in them. Surprisingly. They have so gorgeous details on them. Cute. Like love!


Love with all your heart!


A lovely day full of adventure!


Love yourself, be yourself! Have fun!

Be delicious... inside outward...

Ly















P.S.: Be yourself! Love! Enjoy delightful red day!


**
SLO: K A T E J A : Ljubezen ali ljubezen?!

Hej moji dragi!

Rada imam drevesa. Njihovo lepoto. Mogočnost. Ne glede na velikost, ali rast, ali grbavost, edinstvena so. Unikatna. Vsaka zase kraljica. Cenim naravo, ki me obdaja. To pa je neizčrpen vir modrosti.

Če bi danes bila nedelja, kaj bi si želela? Kaj bi želela početi? Kaj bi resnično rada delala? Kaj bi razveselilo moje srce? Kaj bi me sprostilo? Kaj bi mi napolnilo baterije?

Kar malo zazehala sem zraven, ko to pišem. Rabim malo dremeža? Mogoče.

Lahko se počutiš, kako se počutiš. Jaz pa tudi. Lahko sem srečna, kljub nesrečnosti in zamorjenosti drugih. Pa to sploh ni bistveno za moje počutje. Lahko pa je izgovor, da se ne rabim počutiti dobro. Niti pikica niso odločilna komponenta moje sreče. Samo jaz odločam zase.

Lahko se počutim dobro. Ali vsaj malo boljše. Ali odlično! Na to nima nič vpliva. Si upam?!

Danes pa me je zalilo! Navdih! Še bolj pristna želim biti in še bolj slediti svojim sanjam. Danes. Zdaj. Grem se igrati.

Naprej in še naprej. Za vedno!

Pa kaj bi čakala? Vse imam na dosegu. Akcija. Uh, kako me vleče.

Bilo je valentinovo in veliko ljubezni v zraku. In rdeče barve. Nisem se mogla upreti. Niti se nočem! Ampak je mrzlo zunaj. Ne tako zmrznjeno mrzlo, samo normalno mrzlo. Kot zimsko mrzlo s soncem!!! Dobro! Dovolj!

Pot obleko imam puli. Preko pa pullover. Da, vse v rdečem. Ker mi je všeč! Dodala bi tudi rdeče čevlje (Obožujem jih! Moja nova ljubezen!!!)! Ampak imam te nove gležnarje, ki so tudi ljubki. Kar visoka (široka) peta, lahko je hoditi z njimi! Presenetljivo. Imajo tako čudovite detajle. Luškano. Kot ljubezen!

Ljubi z vsem srcem!

Ljubek dan poln pustolovščine!

Ljubite se, bodite kar ste! Zabavajte se!

Bodite sočni, od znotraj navzven!

Ly













P.S.: Bodite kar ste. Ljubite! Uživajte slasten rdeč dan!

1 komentar:

  1. Prijetno z ljubeznijo v srcu in v zraku, kljub zimi.☺ Najprej rad imeti sebe-si upati in nato dovoliti že znanim da reči ne! Vaja in še vaja za rad se imeti☺

    OdgovoriIzbriši