sreda, 14. februar 2018

K A T E J A : Color of love...

Hi my Beloved! 

What will be my La Dolce Vita today? Nice sweet life. (Translation is just the sweet life...) Like candies and big lollipops. All the good will parachute from the sky just for me. Just to do my day sweeter!


Just a big black bird flew past my window. How beautiful it was! So it waved eagerly with its big wings! I love birds. Freedom… of creating.


I have such a feeling that today is a day for gold shoes. Or at least tiger pattern. And pink sweater. Or all together?!


It's time to live sweet every day, one by one! What do I know about tomorrow? Yesterday it's so old. As stone. Not interesting. Chewed chewy without taste ...


It's really important to have people around you who inspire you. This is true. I always like to sip wisdom, which extends my view. Well, I did not think about that this way. I am grateful, that today everything is so accessible.


It’s Valentine’s day! This is my cutest celebration. Feast. Holiday! Celebration of love! I added red boots and playful skirt. It’s blue color and have a small pattern on it. It falls so lovely. Oversized jumper is so cosy. All together is spiced up with red. Color of love…


Everywhere hearts. Red color. Roses. That's what I like so much. Pampering. Cuddling. Pleasure. Time spent together. But if I am alone, I pamper myself. Bath. Dinner. Good movie... Walk... Could be Valentine’s day every day? Please!


Love with all your heart!


A lovely day full of adventure!


Love yourself, be yourself! Have fun!


Be delicious... inside outward...

Ly













P.S.: Be yourself! Love! Enjoy delightful red day!


**
SLO: K A T E J A : Barva ljubezni

Hej moji dragi!

Kaj bo pa danes moja La Dolce Vita? Lepo sladko življenje. (Prevod je samo sladko življenje…) Kot bi bonbončki in velike lizalke in vse dobro padalo z neba samo zame. Da mi polepša dan.

Ravno je velik črna ptica preletela mimo mojega okna. Kako je bila lepa! Tako je mahala lahkotno s svojimi velikimi krili! Obožujem ptice. Svoboda… ustvarjanja.

Taki občutek imam, da je danes dan za zlate čevlje. Ali vsaj tigraste. In pinki puloverček. Ali vse skupaj?!

Čas je, da živim sladko vsak dan sproti! Kaj pa vem, kaj bo jutri. Včeraj pa je tako staro. Okamenelo. Ni zanimivo. Zažvekana žvečilna brez okusa…

Res je pomembno imeti okoli sebe ljudi, ki te navdihujejo. To je res. vedno znova rada srkam modrost, ki mi razširi pogled. No, na to pa še nisem pomislila. Hvaležna sem, da je danes vse tako dostopno.

Danes je valentinovo. To je moje najbolj prikupno praznovanje. Praznik. Praznovanje ljubezni! Dodala sem rdeče čevlje in igrivo krilo. Modre barve in z malim vzorčkom. Tako lepo pade. Širok pullover je tako udoben. Vse skupaj je začinjeno z rdečo. Bravo ljubezni…

Vsepovsod srčki. Rdeča barva. Vrtnice. To mi je pa tako všeč. Razvajanje. Cartanje. Užititek. Skupno preživljanje časa. Če pa sem sama, pa razvajam sebe. Kopel. Večerja. Dober film... Sprehod... Zakaj ni valentinovo vsak dan!? Prosim!

Ljubi z vsem srcem!

Ljubek dan poln pustolovščine!

Ljubite se, bodite kar ste! Zabavajte se!

Bodite sočni, od znotraj navzven!

Ly














P.S.: Bodite kar ste. Ljubite! Uživajte slasten rdeč dan!

Ni komentarjev:

Objavite komentar