četrtek, 15. februar 2018

Kaj te osreči?

Imava tako lepi akvarij. Ne vem če je legitimno reči, da ga imava, ker ni moj. Vseeno! Samo uživam v njem na polno! Toliko ribic imava in tako živih barv. Veliko pa je še malih. Oziroma ogromno je še malih…

Ena korenina je tako malo večja z luknjo na sredini skozi katero so speljani mehurčki. To tako lepo izgleda. Druga pa je votla. Kot deblo samo brez notranjosti. To imajo tako rade ribe, kar plavajo skozi. Tunel. Sploh ti, kako se jim že reče, ko so na steklo prilepljeni, ancistrusi. Eh, to sem si zmislila, pač sesalci. Radi glodajo ta prehod iz lubja.

Danes me je že razveselila kava in tako prikupne skodelice. Nekam me vleče. Saj bom tudi šla… ampak zdaj še uživam ob kavi. Kaj pa plesati? Uh, to bi bilo. V maskah!? Uh to bi tudi bilo! Pa pogledala bi kako dobro komedijo! Že vidim, da bo lep dan, že samo po tem. Sprehod bo tudi. Slikanje…

Kaj je danes tisto, kar mi polepša dan? Mu da dodatno vrednost? Saj ne rečem, da mora biti veliko. Samo majhne stvari, ki me osrečijo in to mi napolni dušo na polno. Kaj me osreči? Branje dobre knjige. To bi tudi bilo.

Moj namen v življenju je, da sem čimbolj to, kar sem. Čimbolj pristna. Avtentična. Danes je tak dan, ko si ga lahko naredim čisto po svoje…

Danes pa se imejte radi! Nežno s sabo! Z občutkom!

Ljubek sijoč dan in sledite svojemu sijaju!

Cmok! Cmok! Objem!









P.S.: Danes pa samo pristne barve! Bodi kar si! Roy Orbison - You got it  (https://www.youtube.com/watch?v=lvR1YgT7QYs)

Ni komentarjev:

Objavite komentar