sobota, 3. februar 2018

Nad meglo...

Nekaj slastnega sem jedla! Najboljše pa je, da je prišlo k meni domov! Čisto domov! Zares! To je moja najljubša sladica! ((Vse najboljše!))

To je bilo zadnje kar sem jedla, prej ko sem rodila sina.

Tako puhasto je in penasto!

Stric, ko sem se prvič peljala z motorjem, me je tudi peljal tja. Po avtocesti, da je motor drvel kot šus.
Seveda je to moja kremna rezina (kremšnita po domače) iz Tepanj. Če pa kaj obožujem, pa je to to! Tako je velika, da jo lahko samo pol pojem! Vsi so vedno silili v Trojane, ko smo se vračali z morja! jaz pa sem si vedno želela ustaviti v Tepanjah. Pač smo si različni. In to je lepota.

Posebna priložnost, posebno razvajanje.

Včeraj sem gledala tako dober film! Vedno rada pogledam kako dobro komedijo! To pa me tako sprosti, da še mi dolgo ostane priokus lepega in smešnega.

Malo sem se sprehajal po gozdu. Ima tako čisto energijo. Občutila sem taki mir. Notranje zadvoljstvo. Bilo je tako lepo, ko je sonce zahajalo. Ko sem prišla tja, je bila megla. Sedela sem v kavarni. Potem pa se je počasi začela dvigati. Na koncu je že nič ni bilo več! Videl se je tako lep sončni zahod.

Najlepše pa je bilo ob reki. Sonce je tako žarelo v živih tonih. Vmes je bil črni pas dreves. V vodi pa ogledalna slika najlepših barv. Mimo so plavale račke in labodi. Res je bilo lepo. Srečala sem gospoda, ki vsak dan hrani labode. Lepo je bilo poklepetati z njim. 

Ljubek jasen dan moje drage, moji dragi! Kraljice in kralji!

Cmok! Cmok!








P.S.: Ljubezen je v majhnih stvareh. Pristnosti. Iskricah v očeh. Igrivosti. Življenje je tako čarobno! Čutiš to? Sway - Dean Martin (https://www.youtube.com/watch?v=Nx0ekVnQEn8)

Ni komentarjev:

Objavite komentar