sreda, 31. januar 2018

Svetla točka...

Nekaj se mi dogaja. Ponavlja. Vsak dan isto! In komaj čakam vedno znova!

Kako je lahko vsak dan tako lep sončni vzhod! Vedno drugačen! Vedno drugih odtenkov. Začinjen z oblaki. Danes je tako vijoličnih barv. Popolnost. Zdaj že malo bledijo in postajajo bolj nežno vijolične, skoraj že sive barve. Lepo je, kot se tako že dan začne. Pisano!

Nekaj sem mi je zgodilo. Tako sem se morala smejati zraven, da niti nisem potem mogla povedati do konca! Samo smejala sem se in sem lahko z rokami zraven kazala! Črta dol! Potem lok! Vmes pa samo krohot!

Bilo je sredi kuhanja!

Imava tako elegantne podstavke za mehko kuhala jajčka. Dala sem jih v pomivalno korito, da sem malo odmočijo, ker je rumenjak tekel malo mimo… Takoj, ko sem odprla pipo, je tako pljusknilo! Cel curek naravnost v mene! Buššš! In to ne par kapljic! Kot bi nekdo celo cev v mene usmeril! Kar odskočila sem z odprtimi usti! Bila sem tako presenečena, da niti vode nisem mogla hitro izklopiti!

Imela sem mokro majico in hlače. In kot dežne kapljice je kapljalo iz roba moje majice na tla. Kar čutila sem mokroto! Hočem povedati, kaj se mi je zgodilo, pa nisem mogla! Preveč sem se smejala!

In spet želim skuhati riž! Kaj rabim za riž? Vodo? In kaj s polno močjo spet pljuskne vame! Spet cela cev vode! Samo da sem zdaj že vedela, kako jo je odbilo vame! Bila sem hitrejša kot prvič!!! Ne moreš verjeti. Potem sem najprej porcelanaste podstavke za jajca umaknila.

Seveda sem se morala preobleči, če me je dobesedno zalilo! Imela sem moje najljubše božične nogavice obute. Rdeče. S piškotki. Božične. Pa so bili čisto mokri!

Življenje je tako zabavno! Vam pravim! Vedno neka nova finta! Kaj takega pa še ne!

Prebrala pa sem še nekaj zelo lepega:
Spremeni zdaj.
Ljubi zdaj. Živi zdaj.
Ne čakaj na ljudi,
da ti bodo dali dovoljenje, da živiš,
ker ti ga ne bodo.
To dovoljenje je tvoja svetla točka,
vroča zadeva, zagrabi jo!
Kris Carr

Ljubek dan, moje drage, moji dragi! Nič čakati, zgrabi življenje z obema rokama in ga živi po svoje! To je tvoja svetla točka! Zmoreš!

Cmok! Cmok!









P.S.: Kaj smo rekli? Nič čakat!!! Black - Wonderful Life (https://www.youtube.com/watch?v=u1ZoHfJZACA)

Ni komentarjev:

Objavite komentar