ponedeljek, 8. januar 2018

Živa... Daaaaaa!!!

Včeraj sem brala tako lepe pesmi pretresljive, a čudovite. O tem, kako naj opustimo stanje na mestu, kot na grobu, žalujemo za sabo… in naj zaživimo. Res so bile tako globoke. Prav začutila sem željo, močno silo, po življenju. Strastnem. Vstani se iz pepela. In stopi sanjam naproti. Razpri roke. Nič iz preteklosti nima moči nad tabo. fokus. Kaj me osrečuje?

Rada bi imela polno življenjsko izkušnjo.

(Tu se mi je zdelo smešno, da imajo nekateri posmrtno izkušnjo. Skoraj da so umrli. Jaz bi pa rada imela izkušnjo življenja. Skoraj da sem živela, je premalo!!! Oziroma skoraj da živim! Premalo!!!)

Ne samo vegetiranje. Dneve. En dan podoben drugemu. Lahko živim vsak dan drugače. Po svoje, kot si zaželim. Čisto moj stil. Karkoli mi to pomeni.

Samo naredim si po svoje!!!

Vsak dan sto let. In ne sto let enak dan.

(Polno, zanimivo… kar ne morem, da si ne bi pela: »I did it my way!!!«
In res, vedno bolj rada naredim po svoje. Samo, ker lahko. In ker me to osrečuje!!!
»I do it my way!!!«
(Ali bolje povedano, zdaj delam vse, ali vedno bolj na moj način!!!))

Zjutraj kava.

Potem pa polno radosti…


Potem pa prostor raziskovanju v vse smeri! Sreča. Igrivost. Ustvarjalnost. Potovanja. Gradovi. Reke, jezera, morje. Sprehodi. Slikanje. Poetičnost. Pisanje. Lepota narave. Ustvarjanje oblačil. Ustvarjanje in poudarjanje tega, kar si želim. Uh, še je potenciala. Sem pa zadovoljna, kjer sem! 

Ljubek kičast dan poln ljubezni!

Cmok! Cmok!


P.S.: Najboljši čas do zdaj! Obožujem svoje življenje!!!
Pretty Woman - Oh, Pretty Woman (Roy Orbison)  (https://www.youtube.com/watch?v=Gqj_uc3KGTA)

Ni komentarjev:

Objavite komentar