petek, 12. januar 2018

Razpiram roke vsemu...

Danes je moj dan za proslavljanje vsega, kar sem. Danes se slavim in to v polnosti. Danes je čas samo za užitek in čarobnost. Vsega. Vseh ljubkih trenutkov.

Še bolj cenim vse, kar postajam. Še bolj se zahvaljujem za vse, kar je že bilo. Nič več obžalovanj. Vse se je zgodilo z namenom. In to je samo to, da si še bolj želim točno to, kar si želim.

Uh ti filozofski stavki…

Danes je pravljično. Vem. Še malo pa bom začela načrtovati morje. Želim si uresničiti mojo željo. Ne bom rekla največjo…

Ahhh! To pa moram povedati! Včeraj sem brala pesem od Alenke Reule! Ne samo eno! To pa moram deliti, ker tako čudovitih pesmi pa še ne!!!

Pa še nekaj! Ilustracije so fantastične! Meta Wraber je ustvarila pisanost knjigi! Obožujem!



Blagor ženskam

...blagor ženskam,
ki živjo v žitnem polju
in žanjejo dobre misli
za kruh
ki tolaži človšeka srca

blagor ženskam
ki znajo biti seljivke
ko postane zrak strupen
krenejo na jug
in rodijo na varnem

blagor ženskam
s kangljico iz pravljice
do kolen stojijo
v pradavnih studencih
pod čistimi slapovi
zajemajo nesmrtnost

z zdravilnim glasom prepevajo
neustrašne zbiljejo življenje
v nežnih trebuhih
okrogle
kot tople marelice
v poletni zarji...

Alenka Rebula (Rebula-Tuta, Alenka. V naročju, Trst 2009)

Z veseljem bi prpepisala celo pesem, ker me je tako navdušila! Ampak poiščite sami. Čarobne, zdravilne, bogate pesmi piše. Take, za dušo.

Ljubek dan danes, moje drage in moji dragi!

Cmok! Cmok!










P.S.: Sij danes v svojih najlepših, najboj pisanih barvah! Tina Turner - Simply the Best  (https://www.youtube.com/watch?v=mNU3aIJs88g)

Ni komentarjev:

Objavite komentar