četrtek, 11. januar 2018

La Dolce Vita!

Sem pa našla en izraz, ki me čisto opisuje!!!

La Dolce Vita!


Mislim, da so ga ustvarili po meni!

La Dolce Vita Mateja! Il mio stile…

Sladko življenje… Dobro življenje… Pa to je bistvo življena! Sreča! Bolj direktno se ne da napisati. Tako je treba samo živeti. Vsak dan sproti… polno.

Zdaj sem našla, da obstaja film s tem naslovom. Želim si ga pogledati! Uh, bo to La Dolce Vita vikend!

Veš kaj, zdaj je treba uživati sladkost življenja! In samo to si želim danes početi. Čeprav ne vem, če je to ravno početje. Zavita v kociko. Potepanje po ulicah. Sprehod. Kavica. Petke. Ampak ne previsoke. Brez mučenja prosim. Danes je dan samo za sprostitev. Užitek. Čutnost lepote vsega okoli mene. Čisto počasi. Čisto z občutkom srkam vsak trenutek še bolj polno.

Nič več čakati! Življenje je čarobno točno tukaj in zdaj.

Ljubek dan poln La Dolce Vita… tvoj pristen stil…

Cmok! Cmok!










P.S.: Sedenje nekja na klopci  v senci in branje knjige. Ali pa doma. zavita v kociko. Ali pa samo gledati skozi okno. Ti točno veš, kaj je zate sladkorček. Jimmy Cliff - I Can See Clearly Now (https://www.youtube.com/watch?v=MrHxhQPOO2c)

Ni komentarjev:

Objavite komentar