nedelja, 14. januar 2018

Glasneje! Še bolj!!!

Zdaj pa nekaj izjemnega. Rada imam pisanost. Kdo že tega ne ve… Seveda se to odraža v čevljih… ker sem včeraj želela imeti neke normalne črne, da bi uravnovesila pogled, pa jih nisem našla. Saj jih imam nekje polno. Bolj v kotu omare. Zdaj sem se spomnila. Saj imam ene elegantne s petko. Pa z nizko petko… pa škornje… pa škornje pod kolenom… pa gležnarje… pa sigurno sem katere pozabila…

No vidim, da jih imam polno… Celo na pretek… Samo včeraj so se mi vsi poskrili. In so bili potem kačasti super!

Odkrila sem na novo čarobnost foundija. Tako dobro pride moja najljubša čokolada stopljena nad svečo. Potem pa polita po sladoledu posutem z mandlji… Zvečer pa grejem notri omakico za tortilje z načo sirom! Izjemno! Okusno!

Zdaj sem se spomnila! Spet bo mastechef! Komaj čakam! To pa je vedno tako zanimivo!
Prebrala sme tako zanimivo spodbudno misel!!!

Naj bodo tvoje sanje večje od tvojih strahov in tvoja dejanja glasnejša od tvojih besed! Ves dan, vse dni!
Mastin Kipp

Tako je! Včasih preberem kaj, ko ni nič za dodati! Ker je že vse bistveno povedano! In to je danes to! Samo bi rada poudarila nekaj! Dejanja naj bodo bolj očitna kot besede! Glasnejša! To je to!

Ljubek sijoč dan moje kraljice in kralji!!!

Cmok! Cmok!









P.S.: Vikend je!!! Zakaj pa se ne bi danes imeli »fajn«!?! (In jutri in pojutrišnjem… in vedno!!!)  Elvis Presley - Teddy Bear (https://www.youtube.com/watch?v=89MihWd6zKk)

1 komentar: