sreda, 17. januar 2018

Popolnost osvežitve!

Spet sem prbrala isto! Ne morem verjeti! Zasleduje me! Prazničnost vsepovsod! (Tudi še malo v božičnih nogavicah. Takih ljubkih! Z luškanimi kekseki, pa okraski – blščečimi bombicami za jelko, snežaki… Vse s toliko lepimi podrobnostmi! Zdaj pa še jih samo raje nosim, ko je zunaj snegec! Tako pašejo v to zimsko idilo!)

Rada imam sneg! Sploh, če sem na toplem… posebej še, če s kavico ali čajem! To pa je užitek!

Danes je bil tako lepi sončni vzhod. Oblaki so se razprli ravno toliko, da je sonce pokukalo skozi špranjo. Kot oko, ki spi, drema in s potem počasi odpre za trenutek… Ravno toliko sonca je žarelo skozi. Zdaj pa je cela bela pokrajina oblita s soncem. Na drevesih je polno snega! Tako magično je! Praznično! Zimsko! Obožujem ta čas!

Danes imam prvi dan prav zares prosto. Kako cenim ta čas zase! Ne morem verjeti! Prav čarobno je! Imla sem neke obveznosti za urediti. Zdaj pa imam čas zase. Za užitek. Za sproščanje. Za »čilanje«. (Chill angleško…) Kaj sploh ta beseda pomeni? Prevod je bil dobesedno hladno! Meni pa bolj ugaja osvežitev. Imam malo časa zase, da sem potem cela sveža. Prenovljena. To je to. Verjetno.

Na kavi sem dobila tako lepi listek gor iz penic s stotimi resicami. Kot praprot. Kako to dobro izglda! To pa mi polepša dan! Pa še v veliki skodelici! Kaj bi lepšega! Dobila sem celo sedežno zase! Neverjetno! Božansko!

Življenje je lepo v vseh pogledih!!! Praznično! Tudi s posebnimi ljubkimi nogavicami vzdržujem malo tega vzdušja!!!

Ljubek srčen dan moje drage in dragi!!!

Objem! Cmok! Cmok!









P.S.: Ljubezen je v zraku in prazničnost! Vsak trenutek je poseben!!! Sledi svojemu sijaju!!! (Joseph Campbell) Siddharta - Na Soncu (https://www.youtube.com/watch?v=gWJnjHRjLiY) Uh, dogra glasba!!! Besedilo!!! Čisto po mojem okusu!!!

Ni komentarjev:

Objavite komentar