ponedeljek, 15. januar 2018

Raziskovanje kraljevega...

Danes je pa tako čudovit dan. Poln smeha. Zame vikend. Bila sem na gradu. Ne v bližini. Ampak niti ne tako daleč. Žal mi je bilo, da ni bilo ogledov. Ampak naslednjič. Sem pa se že videla, kako dobre slike bi se dalo narediti ob lepšem vremenu…

Vreme ni ovira. Saj kavarna dela nemoteno. Poleti in spomladi imajo tudi odprto teraso. Jeseni tudi... Že pogled, na ta mogočni kompleks zgradb povezanih med sabo, je izjemen. Mene očara vsak grad znova.

Vedno znova. In znova. In če bi še stokrat šla tja, bi se mi vedno zdel še vedno očarljiv in šarmanten. Vedno še opazim kaj novega, kako novo podrobnost. Pa reka spodaj je čudovita.

Rada imam svoj prosti čas. ko lahko delam kar si želim. ustvarjam te čudovite trenutke razvajanja za svojo dušo. Čas pa se kar ustavi. Ne morem, da ne bi bila v stanju notranje radosti.

Že pitje kave tam… pogled na nizka kvadratna in podolgovata poslopja z nizkimi strehami. Stebri obraščeni z vrtnicami. Lepo. Prikupno. Stolp. Kovana vrata.

Čarobnost in skrivnostnost gradu.

Osebje pa je bilo tako prijazno. Počutila sem se kot doma. Kraljica.

Potem pa sem še spodaj raziskovala mesto. Rada raziskujem vse prostranosti vsega. Sebe. Drugih. Občutij. Bolj sebe kot drugih. Na samo sebe imam vpliv… Vedno se najde kaj zanimivega.

Ljubek čaroben dan! Cmok! Cmok!


P.S.: Ljubim svoje življenje! Polno raziskovanja! Navznoter in navzven!!! Ed Sheeran - Perfect Duet (with Beyoncé) (https://www.youtube.com/watch?v=817P8W8-mGE)

Ni komentarjev:

Objavite komentar